Przejdź do treści
Źródło artykułu

Aktualizacje: Posiedzenia Komisji PKBWL z 20 i 28 października

Aby ułatwić dostęp do nowych opracowań PKBWL, publikujemy raporty z ostatnich posiedzeń Komisji. Pogrubioną czcionką zaznaczyliśmy raporty lotnictwa ogólnego.

11/09 Zderzenie z ptakiem podczas lądowania i niewielkie uszkodzenie kadłuba samolotu Embraer 145 SP-LGE 11/09

692/09 Wpadnięcie ptaka do komory silnika samolotu Boeing 737-400 SP-LLF podczas lądowania 635/09

973/09 Przerwanie startu samolotu Embraer 145 SP-LGE spowodowany wjechaniem samolotu w stado ptaków na drodze startowej 973/09

1072/09 Zgłoszenie obecności łabędzia na drodze startowej przez załogę startującego samolotu Embraer 175 SP-LIA 1072/09

356/10 Uderzenie małego ptaka w szybę samolotu Boeing 737-800 EI-EBT podczas dobiegu 356/10

847/10 Zderzenie z ptakiem i przerwanie startu przez załogę samolotu ATR-72 SP-LFE 847/10

878/10 Zgłoszenie zderzenia z małym ptakiem podczas rozbiegu przez załogę samolotu Boeing 737-800 EI-DPT 878/10

1170/10 Uchwała o odstąpieniu od badania wypadku samolotu ultralekkiego Skyranger OK-KUA14 w Spytkowie k/Giżycka 1170/10


65/04 Utrata siły nośnej holowanej paralotni Swing Astral 2.26 65/04

252/06 Brak kontroli wysokości przez pilota paralotni Skywalk Cayenne II 252/06

498/08 Opadanie w obrotach w prawą stronę paralotnii Apco Vista L 498/08

537/10 Przyziemienie na niewielkiej nierówności terenowej spadochronu Manta 290 537/10

680/09 Twarde lądowanie samolotu Embraer 170 SP-LDD spowodowane spóźnionym wyrównaniem

692/09 Usterka systemu sygnalizacji wypuszczenia prawej goleni podwozia w samolocie Boeing 767 SP-LPB 692/09

965/10 Przerwanie startu samolotu Soccata TB-8 SP-TUO spowodowane zanikaniem mocy silnika 965/10

983/10 Utrata łączności radiowej podczas lotu trasowego samolotu PZL-110 Koliber SP-TKL 983/10

600/10 Uchwała dot. poważnego wypadku samolotu ultralekkiego GP-5 OK-KUR04 pilotowanego przez osobę pod wpływem alkoholu 600/10

600/10 Wypadek i pożar samolotu ultralekkiego GP-5 OK-KUR04 wskutek błędów pilotażu i pilotowania po spożyciu alkoholu 600/10

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony