Były prezes Boeinga doradcą firmy Icon Aircraft
Były prezes Boeinga, Phil Condit, dołączył do zespołu doradców producenta lekkich samolotów sportowych, Icon Aircraft, który rozwija obecnie projekt dwumiejscowego wodnosamolotu Icon A5. Condit odszedł z Boeinga w 2003 r., po siedmiu latach pracy dla koncernu.
"Icon A5 jest wyjątkowym samolotem, w którym najbardziej cenię genialną inżynierię. Do zaangażowania się w działania spółki przekonał mnie również zatrudniony tutaj zespół wysokiej klasy specjalistów i ich zdolność do wykonywania wielu różnych zadań, od projektu po inżynierię, marketing i działania biznesowe," powiedział Condit.
Condit został doradcą pod koniec lipca, kiedy to dołączył do innych osób pracujących na tym stanowisku, w tym m.in. byłego przedstawiciela NASA, Brucea Holmesa, profesorów z Uniwersytetu Stanford, Davida Kellyego i Davida Buka, a także eksperta ds. Internetu i rynków wschodzących, Esthera Dysona oraz konsultanta Stewarta Reeda.
Phil Condit zrezygnował z pracy w Boeingu po skandalu etycznym, który objął managerów niższego szczebla. Spółka została oskarżona o posiadanie skradzionych dokumentów konkurencyjnej firmy Lockheed i oferowanie pracy urzędnikom państwowym.
Kadra zarządzająca firmy Icon to John Dorton, prezes Mastercraft Boats, Vern Raburn, założyciel Eclipse Aviation i Jim Ellis, wykładowca zarządzania na Uniwersytecie w Stanford. Spółkę założyli Kirk Hawkins i Steen Strand, którzy poznali się na Uniwersytecie Stanford.
"Icon A5 jest wyjątkowym samolotem, w którym najbardziej cenię genialną inżynierię. Do zaangażowania się w działania spółki przekonał mnie również zatrudniony tutaj zespół wysokiej klasy specjalistów i ich zdolność do wykonywania wielu różnych zadań, od projektu po inżynierię, marketing i działania biznesowe," powiedział Condit.
Condit został doradcą pod koniec lipca, kiedy to dołączył do innych osób pracujących na tym stanowisku, w tym m.in. byłego przedstawiciela NASA, Brucea Holmesa, profesorów z Uniwersytetu Stanford, Davida Kellyego i Davida Buka, a także eksperta ds. Internetu i rynków wschodzących, Esthera Dysona oraz konsultanta Stewarta Reeda.
Phil Condit zrezygnował z pracy w Boeingu po skandalu etycznym, który objął managerów niższego szczebla. Spółka została oskarżona o posiadanie skradzionych dokumentów konkurencyjnej firmy Lockheed i oferowanie pracy urzędnikom państwowym.
Kadra zarządzająca firmy Icon to John Dorton, prezes Mastercraft Boats, Vern Raburn, założyciel Eclipse Aviation i Jim Ellis, wykładowca zarządzania na Uniwersytecie w Stanford. Spółkę założyli Kirk Hawkins i Steen Strand, którzy poznali się na Uniwersytecie Stanford.
Źródło artykułu
Komentarze