Partnerstwo Air France, KLM, Delta i Virgin Atlantic
Linie Air France, KLM, Delta i Virgin Atlantic rozpoczynają partnerstwo, które przyniesie znaczące korzyści podczas podróży między Europą, Wielką Brytanią i Ameryką Północną. Rozszerzone joint venture zapewni swoim klientom konkurencyjne taryfy oraz większy wybór tras i lotów, dzięki połączonym siatkom czterech przewoźników. Oferta będzie wynosić teraz aż 110 bezpośrednich lotów przez Atlantyk, a także stanowić 23% transatlantyckiego rynku frachtu lotniczego.
Co więcej, uczestnicy programów lojalnościowych wspomnianych linii będą mieli więcej możliwości gromadzenia i wydawania mil. Nowe partnerstwo przyniesie też skorelowane rozkłady lotów, które pozwolą skrócić czas oczekiwania między lotami, a także ujednolicenie usług na lotniskach, jak np. wzajemne honorowanie pierwszeństwa wejścia na pokład czy wstępu do saloników lotniskowych uprawnionych pasażerów czterech linii. Oferta lotów Air France, KLM, Delta Airlines i Virgin Atlantic zostaną zintegrowane i dostępna na stronach internetowych i w aplikacjach mobilnych wszystkich czterech przewoźników.
Rozszerzone partnerstwo wchodzi w życie 13 lutego b.r., a łączne roczne przychody generowane przez joint venture szacuje się na 13 miliardów USD.
Ulepszona sieć jest również w pełni dostępna dla klientów cargo i jest zbudowana wokół węzłów przewoźników w Amsterdamie, Atlancie, Bostonie, Detroit, Londynie Heathrow, Los Angeles, Minneapolis, Nowym Jorku-JFK, Paryżu, Seattle i Salt Lake City. Tworzy wygodne połączenia non-stop lub one-stop z każdym zakątkiem Ameryki Północnej, Europy i Wielkiej Brytanii.
Dyrektor generalny Virgin Atlantic, Shai Weiss, powiedział: „Klienci są sercem tego rozszerzonego joint venture z naszymi partnerami Delta, Air France i KLM, gdzie płynne połączenia, większy zasięg lotów, bezkonkurencyjna obsługa klienta i zwiększone korzyści dla osób często podróżujących umocnią ich pozycję jako pasażerów, którzy najbardziej lubią latać. Jednym z filarów naszej strategii jest udana współpraca z naszymi partnerami. Połączenie naszych mocnych stron, naszej sieci i naszych pracowników pozwala nam wspólnie osiągnąć więcej ”.
Korzyści dla klientów, które będą uruchomione w tym miesiącu, to dopiero początek. W tym roku zostaną wprowadzone kolejne inicjatywy, takie jak uruchomienie większej liczby tras code-share, dostosowanie harmonogramów w celu skrócenia czasu połączenia i usprawnienie obsługi lotniska od odprawy po odbiór bagażu. Klienci będą mogli wkrótce także dokonać odprawy i wybrać miejsce za pośrednictwem dowolnej aplikacji mobilnej lub strony internetowej partnerskiej linii lotniczej.
Ed Deltaian, dyrektor generalny firmy Delta, powiedział: „Nasze rozszerzone partnerstwo jest ważnym krokiem naprzód dla wszystkich naszych linii lotniczych, ponieważ zapewniamy większą niezawodność, najwyższe korzyści z podróży i wiodącą obsługę, na którą zasługują nasi klienci. Dzisiejsza premiera przenosi naszą historyczną, długoletnią współpracę na nowy poziom, ponieważ nadal budujemy partnerstwo z wyboru w Europie i Ameryce Północnej, które odróżnia nas od reszty branży ”.
„Dziesięć lat po rozpoczęciu wspólnego przedsięwzięcia z Delta, ta nowa umowa jest kamieniem milowym, który jeszcze bardziej wzmocni naszą obecność na Atlantyku, umożliwiając naszym pasażerom wybór między czterema głównymi liniami lotniczymi łączącymi ich sieć z korzyścią dla naszych klientów”. powiedział Benjamin Smith, CEO Grupy Air France-KLM. „Dla Air France-KLM oznacza to również większy dostęp do rynku brytyjskiego, a zwłaszcza do London Heathrow, wiodącego globalnego rynku podróży”.
Komentarze