Przejdź do treści
Źródło artykułu

IV Szybowcowe Zawody na Celność Lądowania

Sekcja Szybowcowa ASW zaprasza do udziału w IV Szybowcowych Zawodach na Celność Lądowania, które odbędą się 5 października 2013 r na Lotnisku Aeroklubu Stalowowolskiego. W przypadku pogody uniemożliwiającej loty, terminem zapasowym jest 6 października 2013. W zawodach mogą brać udział wszyscy - od uczestników szkolenia podstawowego do instruktorów I klasy.

Koszty:
Wpisowe 40 zł (płatne przelewem) + dodatkowo opłata za loty (płatne na miejscu):- klubowicze nieposiadający zaległości finansowych i formalnych – stawki za loty zgodnie z cennikiem ASW.- piloci nieaktywni lub z innych klubów - loty po 30 zł. Całość dochodu z wpisowego zostanie przeznaczona na organizację zawodów: atrakcyjne nagrody i smakowity catering :)
Konto do wpłat wpisowego: Tomasz Kalinowski mBank 51 1140 2004 0000 3602 5244 3106Tytułem: ZCL2013 - [imię i nazwisko uczestnika]

Rejestracja:
Odbywa się on-line i trwa do 03 października 2013. Również do tego terminu powinna wpłynąć opłata wpisowa na podane niżej konto skarbnika zawodów.
Warunki rozgrywania:

  1. Loty wykonywane będą za wyciągarką na szybowcu Puchacz. W przypadku dostępności tylko jednego szybowca dwumiejscowego, dopuszcza się wykonywanie lotów przez pilotów licencjonowanych na szybowcu jednomiejscowym.
  2. Każdy zawodnik wykonuje dwa loty.
  3. Kolejność lotów ustalona będzie w drodze losowania.
  4. Przed pierwszym lotem w ramach konkurencji, zostanie wykonany lot w celu ustalenia granic pola lądowań.
  5. Celem zawodnika jest wylądowanie szybowcem w obrębie wyznaczonego pola lądowań w taki sposób aby szybowiec zatrzymał się jak najbliżej wyznaczonego wcześniej punktu („chusteczki”)
  6. Na wynik całkowity składa się suma najkrótszej odległości od środka „chusteczki” do podwozia głównego, z obu lotów.
  7. Maksymalna mierzona odległość to 50 metrów. Większe odległości będą redukowane do 50 m
  8. Przyziemienie przed dolnym ogranicznikiem karane jest dodaniem 30 m do wyniku danego lotu.
  9. Celowe położenie skrzydła w celu szybszego zatrzymania się szybowca karane będzie dyskwalifikacją.
  10. Zabrania się używania hamulca podwozia głównego. Użycie będzie równoznaczne z dyskwalifikacją.
  11. Piloci licencjonowani wykonują lot samodzielnie.
  12. Uczniowie-piloci i piloci z innych klubów wykonują lot z instruktorem-bezpiecznikiem.
  13. Wygrywa ten pilot którego suma odległości z obu lotów będzie najmniejsza.
  14. W przypadku dużej ilości zawodników lub niesprzyjającej pogody, konkurencja może zostać ograniczona do pojedynczej serii lotów.
  15. Udział w rozdaniu nagród oraz imprezie obowiązkowy. 


Kontakt do (K)omitetu (O)rganizacyjnego (ZA)wodów:

Marcin Ciepliński vel Marian: marian.stalwol@gmail.comŁukasz
Pantuła vel Pan Łukasz Tuła: lukasz.pantula@gmail.com
Tomek Kalinowski vel Vexel: tomasz.kalinowski@list.pl

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony