Aeroklub Radomski na swoim

Lotnisko Radom-Piastów oficjalnie własnością Aeroklubu Radomskiego, fot. Radom24

23 kwietnia 2013 rok w obecności Prezydenta Miasta Radomia i Wójta Gminy Jedlińsk, nastąpiło podpisanie aktu notarialnego, przenoszącego użytkowanie wieczyste lotniska Piastów wraz z naniesieniami z Aeroklubu Polskiego na Aeroklub Radomski.

Ze strony Aeroklubu Polskiego akt podpisali Prezes Włodzimierz Skalik i Sekretarz Generalny Bohdan Włostowski. Aeroklub Radomski reprezentowali Prezes Marek Bylinka oraz Dyrektor Aeroklubu Stanisław Szczepanowski.

Jest to pierwszy w tym roku, a kolejny po Bielsku Białej, Stalowej Woli, Piotrkowie i Łodzi, akt notarialny podpisany przez przedstawicieli Aeroklubu Polskiego, w wyniku którego Aerokluby Regionalne otrzymują nieodpłatnie tereny lotnisk na których operują od lat. Tym samym Zarząd AP konsekwentnie realizuje uchwały Walnych Zgromadzeń Delegatów AP, które podjęły te decyzje na początku lat dziewięćdziesiątych.

Źródło: Aeroklub Polski
comments powered by Disqus

Komentarze

No to teraz już firmy które były blokowane przez aerokluby regionalne na ich lotniskach, wogule nie bede mialy pola do popisu bo AP nie bedzie juz nadzorowało ich majatku i roboty. Pięknie sie robi, lotniska warte setki milionów złotych pzrepisuja na aerokluby regionalne ktore najczesciej nic soba nie reprezentują i tylko dbaja o swoje wyplaty. No cóż Polska. Prywatne firmy lotnicze beda mialy pod góre. Szkoda bo myslalem ze uda sie rozwinac skrzydla na poludniu kraju.

A może inaczej. Obecny stan prawny AP jest przyczyną miernoty, zastoju, braku możliwości rozwoju. Tkwijmy tak dalej kolego w imię sloganów. Niedobrze się robi jak od 15 lat słyszę jak to zaraz zarządy AR rozkradną wszystko i będą budować supermarkety na lotniskach. A wiem, że dzięki wielu bezinteresownym działaniom ludzi z zarządów AR uratowano niektóre lotniska przed zaoraniem, co więcej rozbudowywano je.
Często firmy prywatne korzystają z lotniska na zasadzie zapisania się do aeroklubu. Jesteśmy członkami i możemy sobie latać. Pomóc aeroklubowi w utrzymaniu infrastruktury - po co, w podatkach - po co jak można mmieć za darmo. To musi się zmienić i to jest ta górka o której piszesz kolego. Nareszcie może będzie normalnie. Będziesz płacił za lotnisko tak aby starczyło na jego utrzymanie i rozwój a wtedy możesz wymagać od aeroklubu zarządzającego spełnienia oczekiwań oraz będziesz miał prawo krytykowanie zarządzania lotniskiem. A teraz mój drogi to możesz .....

Ta oczywiscie, bo babice przepisane powinny byc na aeroklub warszawski. No jeszcze czego. Zaraz by nas próbowali eksmitować bo przeciez konkurencją jesteśmy.

Tylko Warszawski pozostanie ostatecznie z niczym :/