Przejdź do treści
Źródło artykułu

II Rajd Samolotowy Aeroklubu Kieleckiego pod hasłem ”MAZURY 2012”

W dniach 17-19 sierpnia 2012 roku sekcja samolotowa planuje dla swoich członków organizację II Rajdu Samolotowego Aeroklubu Kieleckiego. Tym razem pod hasłem ”MAZURY 2012” będziemy gościć na lotnisku Aeroklubu Krainy Jezior w Kętrzynie - Wilamowie.

W rajdzie mogą wziąć udział załogi złożone z członków Aeroklubu Kieleckiego lub zaproszonych gości, w tym:

  • pilot-dowódca (minimum licencja PPL(A) lub świadectwo kwalifikacji pilota, w przypadku pilota ULM, ważne orzeczenie lotniczo-lekarskie),

  • nawigator.


Planowana trasa przelotu : EPKA-EPBC-EPKE -EPRP-EPKA. Planowana ilość samolotów w rajdzie - ok. 10.


Harmonogram rajdu:

10.08.2012r
19.00 – spotkanie informacyjne dot. rajdu – lotnisko EPKA

17.08.2012r
11.00 – briefing przedlotowy- lotnisko EPKA
12.00 – start z lotniska EPKA (w grupach po 3 samoloty w odstępach czasowych)
13.10 – lądowanie na lotnisku EPBC, tankowanie paliwa (dla tych, którzy muszą - reszta leci direct)
13.40 – start z lotniska EPBC
14.50 – lądowanie na lotnisku EPKE
15.00 – 16.00 – kotwiczenie samolotów, kwaterunek
18.00 – grill w Tawernie Awiatorów na lotnisku EPKE
22.00 – nocleg w Majątku Wajsznory

18.08.2012r
09.00 – śniadanko
10.00 – 13.00 – zwiedzanie Wilczego Szańca – wojennej kwatery Hiltlera
14.00 – obiad w Tawernie Awiatora
15.00 – Mazury z lotu ptaka / wg indywidualnych potrzeb /
18.00 – konkurs strzelecki z broni pneumatycznej
19.00 – grill w Tawernie Awiatorów
22.00 – nocleg w Majątku Wajsznory

19.08.2012r
09.00 – śniadanko
10.00-13.00 – rejs ok. 1,5 h statkiem po trasie Giżycko- Szlak Łabędzi – Giżycko
14.00 – obiad w Tawernie Awiatorów
15.00 – briefing i odloty do Kielc ( z tankowaniem na lotnisku EPBC lub EPRP dla tych, którzy muszą)
18.00 – briefing polotowy na lotnisku EPKA

W przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych harmonogram może ulec zmianie. Koszt udziału w rajdzie (bez kosztu samolotu) szacujemy na 350 PLN od osoby, co obejmuje noclegi ze śniadaniem, obiady, grille (bez napojów), ceny biletów wstępu, transportu, przewodnika, strzelanie, okolicznościową koszulkę, dyplom.

Załogi mogą startować na klubowych lub własnych samolotach. Z uwagi na duże zainteresowanie rajdem i deklaracje udziału niektórych załóg na spotkaniu sekcji samolotowej, prosimy o ostateczne potwierdzenie udziału w rajdzie oraz wpłatę zaliczki w kwocie 100 PLN od osoby w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 czerwca 2012 roku (do instr. Jerzego Domagały).

W przypadku braku sprzyjających warunków atmosferycznych termin rezerwowy to 24-26 sierpnia 2012 roku.

Zapraszamy,
Organizatorzy

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony