ULC zwraca się do PAŻP z prośbą o wykreślenie...
z AIP, punktu EPWA AD 2.20.1.2, sformułowania: "Loty szkolne IFR i VFR w CTR Warszawa/Okęcie oraz TMA Warszawa, mogą być wykonywane po uzyskaniu pisemnej zgody od Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej".
Podanie Urzędu Lotnictwa Cywilnego to wynik apelu KTL AOPA Poland, z dnia 13 lutego 2009r., w którym stowarzyszenie, wniosło o wszczęcie postępowania w sprawie ograniczenia swobody wykonywania lotów szkolnych w CTR WARSZAWA/Okęcie i TMA Warszawa. Treść pisma publikujemy na dole strony.
![](/sites/default/files/dlapilota/ulc_pazp_tma.jpg)
![](/sites/default/files/dlapilota/aopa_ulc_tma_Page_1.jpg)
Podanie Urzędu Lotnictwa Cywilnego to wynik apelu KTL AOPA Poland, z dnia 13 lutego 2009r., w którym stowarzyszenie, wniosło o wszczęcie postępowania w sprawie ograniczenia swobody wykonywania lotów szkolnych w CTR WARSZAWA/Okęcie i TMA Warszawa. Treść pisma publikujemy na dole strony.
![](/sites/default/files/dlapilota/ulc_pazp_tma.jpg)
![](/sites/default/files/dlapilota/aopa_ulc_tma_Page_1.jpg)
![](/sites/default/files/dlapilota/aopa_ulc_tma_Page_2.jpg)
![Facebook](/themes/custom/dlapilota/images/icons/socialmedia_ico_facebook.png)
![Twitter](/themes/custom/dlapilota/images/icons/socialmedia_ico_twitter.png)
![Wykop](/themes/custom/dlapilota/images/icons/socialmedia_ico_wykop.png)
Źródło artykułu
Komentarze