Przejdź do treści
Polska Agencja Żeglugi Powietrznej

Poprawki do AIP - zmiana AIP AIRAC AMDT 092

16 października ukazała się zmiana AIP AIRAC AMDT 092.

Informacje mają charakter TYLKO ORIENTACYJNY! dlapilota.pl nie bierze ŻADNEJ odpowiedzialności za ewentualne błędy w niniejszej interpretacji. Informacje operacyjne należy sprawdzić we WSZYSTKICH OFICJALNYCH publikacjach!

Zmiana zacznie obowiązywać od 17 grudnia 2009

Znajdziemy w niej, między innymi:

GEN:

  • aktualizacja mapy regionów nastawiania wysokościomierzy.

ENR:

  • modyfikacja TMA WARSZAWA,

  • zmiana granic poziomych TMA ŁÓDŹ,

  • zmiany w drogach lotniczych: L/UL621, UL856, M/UM66, UM70, M/UM857, UM860, M/UM863, M/UM866, M/UM985, N/UN133, N/un191, N/UN195, N/UN744, N/UN869, N/UN871, UP139, P/UP150, P/UP851, P/UP866, T/UT711, Z/UZ71, Z/UZ182, Z/UZ460,

  • usunięcie dróg lotniczych: Q23, Q120, Q130,

  • wprowadzenie nowych dróg lotniczych: Q/UQ277, T707, Z122, Z126, Z127,

  • aktualizacja wykazu znaczących punktów nawigacyjnych,

  • zmiany w strefach TSA i TRA,

  • zmiany granic poziomych strefy RMZ,

  • zmiana granic MATZ lotnisk:

DĘBLIN (EPDE);
MIŃSK MAZOWIECKI (EPMM);
RADOM (EPRA).

AD:

  • aktualizacja map obszaru kontrolowanego lotniska - ICAO - Trasy dolotowe i tranzytowe dla lotnisk:

ŁÓDŹ/Lublinek (EPLL),
KRAKÓW/Balice (EPKK),
RZESZÓW/Jasionka (EPRZ),
WROCŁAW/Strachowice (EPWR),

  • aktualizacja mapy VFR tras dolotowych i odlotowcyh dla lotniska ŁÓDŹ/Lublinek (EPLL),

  • zmiana lokalnych przepisów ruchu w TMA WARSZAWA,

  • publikacja map standardowych odlotów według wskazań przyrzadów (SID) - ICAO z wykorzystaniem RNAV (DME/DME) dla lotniska WARSZAWA/Okęcie (EPWA):

RWY 11,
RWY 15,
RWY 29,
RWY 33,

  • publikacja map standardowych dolotów według wskazań przyrzadów (STAR) - ICAO z wykorzystaniem RNAV (DME/DME) dla lotniska WARSZAWA/Okęcie(EPWA):

RWY 11,
RWY 15,
RWY 29,
RWY 33,

  • publikacja map konwencjonalnych procedur instrumentalnego podejścia do lądowania - ICAO dla lotniska WARSZAWA/Okęcie (EPWA):

ILS or LOC RWY 11 (CAT A/B/C/D),
ILS CAT II or LOC RWY 33 (CAT A/B/C/D),
VOR RWY 11 (CAT A/B/C/D),
VOR RWY 15 (CAT A/B/C/D),
VOR RWY 29 (CAT A/B/C/D),
VOR RWY 33 (CAT A/B/C/D),

  • aktualizacja map VFR tras dolotowych, odlotowych i tranzytowych dla lotniska WARSZAWA/Okęcie (EPWA),

  • aktualizacja informacji o lotniskach wojskowych:

DĘBLIN (EPDE),
MIŃSK MAZOWIECKI (EPMM),

  • publikacja map instrumentalnego podejścia do lądowania - ICAO dla lotniska wojskowego DĘBLIN (EPDE):

NDB RWY 12 (CAT A/B/C/D/E),
TACAN RWY 12 (CAT A/B/C/D/E),
TACAN RWY 30 (CAT A/B/C/D/E),

  • publikacja map lotniska oraz map przeszkód lotniskowych - ICAO dla lotnisk wojskowych:

INOWROCŁAW (EPIW),
ŁĘCZYCA (EPLY),
POWIDZ (EPPW),

  • aktualizacja map instrumentalnego podejścia do lądowania - ICAO dla lotniska wojskowego MIŃSK MAZOWIECKI (EPMM),

  • publikacja mapy instrumentalnego podejścia do lądowania - ICAO dla lotniska wojskowego MIŃSK MAZOWIECKI (EPMM):

ILS/TACAN RWY 27 (CAT A/B/C/D/E),

  • publikacja mapy instrumentalnego podejścia do lądowania - ICAO dla lotniska wojskowego RADOM (EPRA):

NDB RWY 25 (CAT A/B/C/D/E).



SUP 57/09 (AD 2 EPWA)
Obowiązuje od 17 DEC 2009
Obowiązuje do 03 JUN 2010 EST

Zawartość: PLAN AWARYJNY DLA IMPLEMENTACJI PROGRAMU "WDROŻENIE P-RNAV I CDA W TMA WARSZAWA" - AWARYJNE KONWENCJONALNE SID I STAR

FacebookTwitterWykop

Nasze strony