Przejdź do treści
AT-3 /fot. www.at-3.com
Źródło artykułu

Spotkanie robocze dealerów firmy AERO AT

W dniach 14-16 lutego 2010 roku, odbędzie się w Warszawie roboczy zjazd dealerów firmy AERO AT. Wśród gości, zapowiedzieli się między innymi partnerzy z Francji, Anglii, Niemiec, Holandii, Grecji, Skandynawii, Hiszpanii i Szwajcarii.

W trakcie spotkania, będzie omawiana bieżąca sytuacja na lokalnych rynkach i ogólne trendy w General Aviation, a szczególności w segmencie szkoleniowym pod kątem zwiększenia sprzedaży samolotów AT-3 i AT-4. Dealerzy przedstawią portfel zamówień, plan sprzedaży na najbliższy rok oraz propozycje konsolidacji działań marketingowych na rynku europejskim i północnoafrykańskim. Rynkowi amerykańskiemu i dalekowschodniemu z uwagi na ich specyfikę poświecone będą oddzielne spotkania.

Dla przypomnienia: do tej pory AERO AT wyprodukowało 80 samolotów typu AT-3 i AT-4 głównie do klientów instytucjonalnych jakimi są szkoły i aerokluby.

Zarząd spółki oczekuje wyprodukowania setnego egzemplarza na jesieni tego roku oraz znacznego wzrostu zamówień także z Polski, głównie z uwagi na niskie koszty eksploatacji (jeszcze obniżone przez zwiększenie TBO na Rotaxie do 2000h), zapewnienie zarządzania CAMO i serwis producencki, co może być szczególnie istotne dla szkół i klubów użytkujących obecnie C150/152. 

Aktualnie, AERO AT realizuje program Glass Cockpit dla AT-3 oraz wyprodukowała pierwszy samolot wyposażony m.in. w Garmina G500 i GNS 430. Mielecka firma, jest w trakcie realizacji, na zamówienie klienta z Anglii, samolotu z system TCAS.

Samoloty AT-4 w wersji Glass,  już od roku latają wyposażone w awionikę firmy Dynon.

Czytaj więcej na stronie producenta: www.aero.com.pl

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony