Przejdź do treści
Źródło artykułu

Wizz Air zamknął płatną infolinię premium dla podróżnych

Wizz Air zrezygnował z numeru premium dostępnego wcześniej podczas kontaktu z infolinią przewoźnika - poinformowała we wtorek węgierska linia w komunikacie. Jak dodano, w celu kontaktu z linią klienci będą mogli skorzystać m.in. z platformy samoobsługowej online i chatbota.

Jak wyjaśnił przewoźnik, rezygnacja z numeru premium call center (z którym połączenie było płatne - PAP) sprawi, że żaden klient "nie zostanie obciążony opłatami premium". Dodał, że polscy pasażerowie mogą obecnie znaleźć informację na temat numeru, z którym można połączyć się po stawkach lokalnych na stronie nowego centrum pomocy linii.

Klientom chcącym skontaktować się z firmą Wizz Air polecił również skorzystanie z platformy samoobsługowej online (na stronie internetowej lub w aplikacji), która - jak określił - umożliwia uzyskanie dostępu do "najszybszej i najłatwiejszej pomocy i wsparcia". Dodał, że przy pomocy platformy klienci mogą zarządzać swoimi rezerwacjami, uzyskiwać informacje o swoich lotach, wprowadzać zmiany, wnioskować o zwroty pieniędzy lub rozwiązywać problemy związane z opóźnieniami lub odwołaniami lotów.

Przekazano również, że informacje o rezerwacji, statusie lotu, bagażu oraz usługach Wizz Aira można uzyskać przy pomocy internetowego chatbota Amelia, a na bardziej złożone pytania mogą odpowiedzieć z kolei agenci czatu dostępnego całodobowo.

Jak zaznaczono na stronie centrum pomocy Wizz Air, połączenie z infolinią odbywa się zgodnie ze stawkami lokalnymi, ale w przypadku kontaktowania się z Telecentrum w celu dokonania transakcji, która jest również dostępna online - tj. np. zakup biletu lotniczego - klient zostanie obciążony dodatkową opłatą za każde połączenie w wysokości‎68 zł od pasażera. (PAP)

bpk/ malk/

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony