Przejdź do treści
Źródło artykułu

Znudzony pasażer uderza pilota IndiGo ogłaszającego opóźnienie lotu

Pasażer podróżujący indyjskimi tanimi liniami IndiGo zaatakował pilota, gdy ten ogłaszał opóźnienie około 13 godzin po planowanym czasie odlotu.

Lot 6E2175 miał lecieć z międzynarodowego lotniska Indiry Gandhi (DEL) w Delhi do lotniska Dabolim (GOI) w Goa w dniu 14 stycznia 2024 r. Gęsta mgła w Delhi spowodowała opóźnienia lotów i pociągów.

W samolocie narastało napięcie poprzez kumulację oczekiwania (9 na lotnisku + 4 godziny w samolocie).

Jednej z pasażerek udało się uchwycić zdarzenie i opublikować je w mediach społecznościowych.

Na nagraniu widać, jak pilot któremu towarzyszą dwie stewardessy ogłasza komunikat. Załogę od pasażerów oddziela wózek cateringowy.

Następnie pasażer w podchodzi do pilota, pochyla się nad wózkiem z jedzeniem i uderza go w twarz. Stewardessa powstrzymuje pasażera przed dalszym atakiem na pilota.

Pasażerka dodała w komentarzach, że pilot i załoga „nie byli mili” oraz że pilot obwinił pasażerów za opóźnienie, ponieważ .... „zadawali zbyt wiele pytań”.

Powiedziała również, że w trakcie opóźnienia pasażerowie nie otrzymali jedzenia ani wody.

Na filmie widać również, że pasażer przeprasza, ale nie do końca wiadomo za co.

Podobno linia lotnicza nadal rozważa, czy umieścić pasażera na liście zakazu lotów.

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony