Przejdź do treści
Źródło artykułu

Ryanair złożył pozew o odszkodowanie w wysokości 15 000 € przeciwko uciążliwemu pasażerowi

Ryanair będzie karać wszystkich problematycznych pasażerów, aby ograniczyć do minimum niewłaściwe zachowania w trakcie podróży. Linia lotnicza, potwierdziła dziś (środa, 8 stycznia), że złożyła pozew do irlandzkiego sądu okręgowego o odszkodowanie w wysokości ponad 15 000 euro przeciwko pasażerowi, który zakłócił lot FR7124 z Dublina na Lanzarote w dniu 9 kwietnia ubiegłego roku.

Niewłaściwe zachowanie pasażera sprawiło, że lot został przekierowany do Porto, co opóźniło podróż o całą noc, narażając 160 podróżnych na niepotrzebne zakłócenia i utratę całego dnia urlopu. To absolutnie niedopuszczalne, żeby pasażerowie, którzy ciężko pracują, aby móc cieszyć się wypoczynkiem z rodziną i przyjaciółmi, byli pozbawiani komfortu swojej podróży z powodu niestosownego zachowania jednego z turystów.

Ryanair dokłada wszelkich starań, aby wszyscy podróżni i załoga czuli się bezpiecznie i byli traktowani z szacunkiem, bez niepotrzebnych nieporozumień spowodowanych przez kilku niesfornych pasażerów. Przewoźnik prowadzi surową politykę zerowej tolerancji dla nieodpowiedniego zachowania i nadal będzie podejmować zdecydowane kroki w celu ich minimalizowania. Skorzysta na tym zdecydowana większość osób, która nie utrudnia innym lotu.

Przedstawiciel Ryanair, powiedział:

„To nie do zaakceptowania, że osoby podróżujące z rodziną lub przyjaciółmi, aby wypocząć i zrelaksować się w czasie urlopu, cierpią z powodu zbędnych utrudnień wywołanych przez kilku pasażerów. Tak jednak niestety było w przypadku kwietniowego (2024) lotu z Dublina na Lanzarote, który musiał zostać przekierowany do Porto w wyniku agresywnego zachowania jednego z pasażerów. To przełożyło się na 15 000 euro wydatków związanych z noclegiem, kosztami pasażerskimi i lądowaniem. Wnieśliśmy teraz postępowanie sądowe przeciwko uciążliwemu pasażerowi w celu odzyskania tych środków.

Jest to tylko jedna z wielu konsekwencji w ramach polityki zerowej tolerancji Ryanair, jakie poniosą podróżni zakłócający loty. Mamy nadzieję, że to podejście zniechęci do dalszego utrudniania lotów, co wpłynie pozytywnie na komfort podróży w środowisku pełnym szacunku.”

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony