Przejdź do treści
Źródło artykułu

Inspektorzy FAA certyfikują każdy B787

Odchodzący administrator FAA Steve Dickson powiedział 17 lutego, że Boeing potrzebuje "systemowej naprawy procesów produkcyjnych" w swojej fabryce 787 i do tego czasu inspektorzy Agencji będą podpisywali każdy samolot schodzący z linii".

Dickson powiedział dziennikarzom, że szereg problemów z kontrolą jakości, które zatrzymały dostawy, należy do Boeinga. Dopóki koncern tego nie zrobi, inspektorzy FAA będą śledzić proces produkcji samolotów. Dodał, że to posunięcie „zwiększy zaufanie do stabilności ich procesów, ponieważ faktycznie będziemy tam, patrząc na każdy samolot, który opuszcza linię produkcyjną”.

Dostawy zostały wstrzymane w maju zeszłego roku po tym, jak odkryto, że tytanowe łączniki zostały niewłaściwie wykonane przez dostawcę. Wcześniej występowały problemy z zanieczyszczonymi materiałami kompozytowymi, a także z innymi elementami związanymi z częściami kompozytowymi.

Dickson podkreślał, że Boeing pracuje nad wszystkimi problemami. "Myślę, że wprowadzają odpowiednie procesy i pracujemy z nimi, aby upewnić się, że tego rodzaju przypadkowe problemy z jakością nie pojawią się już w przyszłości". Dickson powiedział również, że nie sądzi, aby wykorzystanie inspektorów FAA do zatwierdzenia każdego samolotu spowalniało produkcję.

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony