Brytyjscy pasażerowie wybrali najgorszą linię lotniczą
Mniej niż połowa klientów była zadowolona z usług linii lotniczej Wizz Air. Najlepszy wynik uzyskała linia lotnicza Jet2.com – pokazało badanie brytyjskiej organizacji konsumenckiej Which?
Brytyjscy pasażerowie uznali linię lotniczą Wizz Air za najgorszą linię lotniczą krótkiego zasięgu – pisze theguardian.com. Pasażerowie ankietowani przez brytyjską organizację konsumencką Which? przyznali węgierskiemu przewoźnikowi jedną gwiazdkę na pięć za wrażenia z wchodzenia na pokład, urządzenie pokładu samolotu i komfort siedzenia.
Rozstaw siedzeń w tanich liniach lotniczych – różnica między dwoma rzędami w standardowej klasie ekonomicznej – wynosi 71 centymetrów, o 5 centymetrów mniej niż u konkurencyjnego Ryanaira – zauważa Which?.
W pozostałych kategoriach, w tym stosunku jakości do ceny i czystości, przyznano Wizz Airowi niecałe dwie gwiazdki.
Czytaj całość artykułu na stronie www.rp.pl
Komentarze