Wypowiedzi pilotów po wyścigu w Vegas
Zawodnicy klasy Master podsumowują przerwany wyścig.
1. Pete McLeod
„Myślałem o wygranej wiele razy i z całą pewnością nie wyobrażałem sobie, że to odbędzie się w taki sposób, dlatego jestem bardzo zawiedziony, że wyścig tak się potoczył. Wszyscy latamy gdy wieje, ale chodziło o same pylony. Jeśli uderzysz w miękki pylon, to nie ma dostatecznego ciśnienia, aby było to bezpieczne".
2. Nigel Lamb
„Jestem szczęśliwy z tego, jak przypadły nam punkty, ale mam lekki niedosyt w związku z tym jak zakończył się dzień. Szkoda, że fani nie mogli zobaczyć wyścigu do końca. W tych samych warunkach ścigałem się z Hannesem i Paulem i miałem najlepszy czas. Nie obwiniam jednak organizatorów, ponieważ myślę, że trudno było znaleźć dobrą drogę przez taki scenariusz".
3. Matthias Dolderer
„Za każdym razem, gdy jesteś na podium, jesteś usatysfakcjonowany – no cóż, prawie usatysfakcjonowany. Naprawdę jesteś ustatysfakcjonowany, gdy jesteś pierwszy. Miałem szansę wypaść nawet lepiej, gdyby wzięto pod uwagę wyniki Top 12. Gdyby to się liczyło, byłbym drugi. Ale po dwóch dobrych wyścigach w Ascot i Fort Worth, wreszcie udało mi się stanąć na podium i już nie mogę się doczekać kolejnego, żeby go wygrać".
4. Matt Hall
„Dziś jestem zadowolony ze swoich osiągów, z tego, jak latałem. Patrząc na wyniki nie mogę być już taki ustatysfakcjonowany, jak byłbym, gdyby wyścig odbył się do końca. Wolałbym być ostatni, wiedząc, że go zawaliłem, niż poruszać się gdzieś pomiędzy. Myślę, że dzisiejsza sesja była ważna, ale nie jestem kierownictwem wyścigu i muszę się pogodzić z decyzją którą podjęli niezależnie od tego, czy jest dla mnie zadowalająca".
5. Hannes Arch
„Naprawdę jestem niezadowolony z mojego wyniki – 5. miejsca – zwłaszcza, że bardzo dobrze radziłem sobie na treningach. Jestem zawiedziony, ale jednocześnie wiem, że wyścig nie mógł się liczyć, ponieważ dzisiaj nie mogliśmy się ścigać. Wiatr to jedno, ale turbulencje, to drugie. Dzisiejsze uderzenia w pylony były spowodowane turbulencjami. Myślę, że dyrekcja wyścigu podjęła dobrą decyzję, by przerwać wyścig. Pete McLeod jest zwycięzcą i w pełni na to zasłużył".
6. Nicolas Ivanoff
„Pewnie, że jestem zawiedziony, ponieważ po wczorajszych kwalifikacjach myślałem, że znalazłem sposób, aby latać szybko. Myślę też, że powrót z wynikami do kwalifikacji jest zgodny z regulaminem. Gdy zobaczyłem, jaki wiatr jest dzisiaj, pomyślałem, że wyścig będzie interesujący. Leciałem jako drugi pilot, co nigdy nie jest dobre, bo nie możesz zobaczyć, jak warunki wpływają na samolot. Na szczęście Paul leciał przede mną i nie musiałem podejmować ryzyka".
7. Paul Bonhomme
„Myślałem, że na torze jest świetnie, zanim nie odpadłem za przekroczenie limitu przeciążenia. Było dużo turbulencji na torze, więc tak, przekroczyłem limit, ale kto by tego nie zrobił? Lecąc pierwszy, byłem jego testerem dla innych chłopaków. Myślę, że to bardzo interesujące, że 11 pilotów przeleciało po torze szczęśliwie i bardzo bezpiecznie, a jeden nie – i to ten, który wygrał wczorajsze kwalifikacje. Ale polecimy do Austrii, będziemy się dobrze bawić i zobaczymy, czy możemy wygrać".
8. Martin Sonka
„Jestem rozczarowany, ponieważ, gdyby sesja Top 12 dobiegła końca, byłym pierwszy. Niestety kwalifikacje nie były dla mnie dobre i jestem 8. To co się dzisiaj stało sprawia, że jestem zawiedziony i osobiście nie mogę się zgodzić z tym wynikiem. Dzisiaj tor był zdecydowanie trudniejszy, ponieważ wiatr był silniejszy i z zupełnie innego kierunku. Dla mnie było to dobre, ponieważ uzyskałem całkiem niezły czas i lubię, gdy tor jest trochę trudniejszy".
9. Yoshihide Muroya
„Osobiście jestem zadowolony ze swojego przelotu w tych warunkach. Zarobiłem karę z powodu mocnej turbulencji, ale w reszcie toru było ok. Uważam, że powinniśmy byli zakończyć Top 12 przed podjęciem decyzji o tym, czy kontynuować. Nie podoba mi się ta decyzja, ale musimy się skupić na bezpieczeństwie".
10. Michael Goulian
"Dziś, zanim wzbiłem się w powietrze, czułem, że warunki są ciężkie, ale kiedy byłem w powietrzu, pomyślałem, że postaram się dać z siebie wszystko i zobaczyć, co się stanie. Moja linia na torze nie zmieniła się z powodu wiatru. Trzeba było latać inaczej, żeby się na niej utrzymać, ale najtrudniejsze dzisiaj były turbulencje – to naprawdę uczyniło warunki wymagającymi".
11. Kirby Chambliss
„Nie jestem szczęśliwy z powodu tej decyzji, ale muszę się zgodzić z dyrekcją wyścigu. Wiele razy decydowali o czymś, co zupełnie mi nie przeszkadzało i to jest jedna z tych rzeczy".
12. Peter Besenyei
„Dziś było wietrznie i „wyboiście", ale dla mnie w porządku. Lubię trudne warunki, ponieważ, gdy tor jest łatwy, a warunki dobre, każdy może na nim latać. Gdy tor jest trudniejszy, to więcej wymaga od pilota. Czułem się na nim komfortowo i cieszył mnie dzisiejszy przelot".
Komentarze