Przejdź do treści
Źródło artykułu

ULC wyróżniony Znakiem Jakości w konkursie "Przyjazny Urząd 2022"

W dniu 23 czerwca, obchodzony był Dzień Służby Publicznej, ustanowiony przez Zgromadzenie Ogólne Narodów Zjednoczonych w 2002 roku.

Sektor publiczny odgrywa istotną rolę w życiu społecznym i gospodarczym współczesnych państw. Wysoka jakość i szeroka dostępność usług publicznych wpływają na podniesienie poziomu życia obywateli.

Urząd Lotnictwa Cywilnego otrzymał Znak Jakości w 7. edycji Ogólnopolskiego Konkursu dla Instytucji Administracji Publicznej "Przyjazny Urząd 2022" oraz statuetkę i Wyróżnienie Nadzwyczajne "Innowacyjny Urząd".

Znak Jakości "Przyjazny Urząd" przyznawany jest urzędom o szczególnych osiągnięciach we wdrażaniu nowoczesnych, innowacyjnych rozwiązań odnoszących się do jakości usług publicznych. Certyfikat "Przyjazny Urząd" przyznaje Kapituła złożona z naukowców i praktyków, specjalizujących się w problematyce administracji publicznej i zarządzania jakością.

Wyróżnienie "Innowacyjny Urząd" przyznano za budowanie w Urzędzie nowoczesnej kultury organizacyjnej z wykorzystaniem innowacji technologicznych i procesowych, które w sposób bezpośredni wpływają na jakość obsługi Klienta.

Z-ca Dyrektora Biura Dyrektora Generalnego ULC (fot. ULC)

Przyznając nagrodę uwzględniono m.in.:

•  utworzenie Centralnej Bazy Zgłoszeń 
•  powołanie Rzecznika Praw Pasażerów
•  wdrożenie nowoczesnego systemu kolejkowego i przeprowadzenie remontu centrum egzaminacyjnego ULC wraz z poczekalnią
•  uruchomienie pierwszego poza siedzibą Urzędu centrum egzaminacyjnego w Chełmie
•  uruchomienie infolinii Rzecznika Praw Pasażerów i Komisji Ochrony Praw Pasażerów
•  przeprowadzenie kampanii informacyjnych:
   –  Bezpiecznego LUKU! 
   –  Miej drony od kontrolą 
   –  Sprawdź, czy możesz tu latać dronem 
   –  Sprawdź, zanim polecisz 
   –  Nie pakuj się w kłopoty 
   –  Laser to nie zabawka
 

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony