Przejdź do treści
Urząd Lotnictwa Cywilnego – Centralna Baza Zgłoszeń
Źródło artykułu

ULC: Nowa funkcjonalność w CBZ – Multikonta

Urząd Lotnictwa Cywilnego poinformował, że wychodząc naprzeciw oczekiwaniom organizacji lotniczych zarejestrowanych w Centralnej Bazie Zgłoszeń (CBZ), od dzisiaj istnieje możliwość założenia dodatkowych kont w systemie CBZ w ramach jednej i tej samej organizacji. Tym samym, każdy podmiot może posiadać kilka kont z różnymi loginami (i hasłami do nich).

Poprzez multikonto można wysyłać zgłoszenia w imieniu organizacji (tak jak przez konto główne) oraz jest zapewniony podgląd do wszystkich już zgłoszonych zdarzeń w CBZ w ramach organizacji (także tych wysyłanych z konta głównego lub innych multikont).

Zakładanie multikont odbywa się poprzez wysłanie na adres e-mail: administrator-cbz@ulc.gov.pl:
•   nazwy organizacji, która chce założyć multikonto
•   proponowanej nazwy multikonta (może być dowolna np. inicjały pracownika, nazwa stanowiska itp.)
•   e-mail multikonta, na który przyjdzie token do autoryzacji.

Powiadomienia o wszelkich zmianach w zgłoszeniach (np. kwalifikacje PKBWL, uwagi ULC itp.) nadal będą przychodzić na adres e-mailowy konta głównego danej organizacji.


Przeczytaj również:
Aktualizacja CBZ – nowa grupa formularza dla zarządzających lotniskami
ULC: Nowa wersja Instrukcji Operacyjnej CBZ 3.0

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony