Przejdź do treści
Źródło artykułu

SupAir – komunikat bezpieczeństwa

25 sierpnia firma SupAir wydała bardzo ważny komunikat dotyczący uszkodzeń na paskach łączących automatyczne 30-mm klamry z uprzężą (zazwyczaj stosowanych na taśmie piersiowej). Uszkodzenia wynikają z tego, że niektóre klamry posiadają ostre krawędzie na wewnętrznej stronie żeńskiej części klamry. Jeżeli ktoś zauważy na swojej uprzęży takie uszkodzenie, musi natychmiast skontaktować się z producentem.

Co należy sprawdzić?

Jeżeli posiadasz w swojej uprzęży SupAir przedstawione na ilustracji 30-mm klamry, to sprawdź, czy mają jedno z poniższych oznaczeń:

  • 01 / 12
  • 02 / 12
  • 03 / 12
  • 04 / 12
  • 05 / 12
  • 06 / 12
  • 07 / 12
  • 08 / 12
  • 09 / 12
  • 10 / 12
  • 11 / 12
  • 12 / 12

Oznaczenie klamry znajdziesz w tym miejscu:

Jeżeli tak, to bezzwłocznie dokładnie zbadaj taśmy łączące klamrę z uprzężą lub udaj się z tym do mechanika paralotniowego, instruktora lub sprzedawcy uprzęży. Uszkodzenia taśmy mogą objawiać się w następujący sposób:


Wystrzępiona krawędź


Rozcięta krawędź

Jeżeli zauważysz takie uszkodzenia:

Nie lataj w uszkodzonej uprzęży!

Zrób zdjęcia uszkodzeń, opisz zauważone symptomy i prześlij na adres SupAir razem z informacjami kontaktowymi (imię i nazwisko, adres, telefon, email): sav@supair.com

Otrzymasz odpowiedź, co należy zrobić z uprzężą. Jeżeli będzie konieczna naprawa, wszystkie koszty z nią związane pokryje SupAir.

Pamiętajcie, że kontrola własnego sprzętu należy do waszych obowiązków i należy ją wykonywać rutynowo.

Komunikat bezpieczeństwa SupAir w oryginale.

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony