Przejdź do treści
Źródło artykułu

Nowe logo Bombardiera inspirowane innowacjami i dziedzictwem

24 kwietnia, firma Bombardier zaprezentowała nowe logo. Kanadyjski koncern został założony w 1942 roku przez Josepha-Armanda Bombardiera, wynalazcę nowoczesnego skutera śnieżnego. Spółka zaczęła działać w sektorze lotniczym i kosmicznym w 1986 r., kupując Canadair, wiodącego kanadyjskiego producenta samolotów szerokokadłubowych Challenger, oraz amfibii CL-215.

W miarę jak Bombardier rozwijał się jako firma skupiająca się wyłącznie na projektowaniu, budowie i serwisowaniu odrzutowców biznesowych, nowe logo ma wzmocnić i napędzać unikalne podejście jej do klientów.

Bombardier ugruntował swoją pozycję światowego lidera w lotnictwie biznesowym. W całej swojej historii definiującej branżę, firma zachowała śmiałego ducha innowacyjności, pozostając jednocześnie wierną swoim korzeniom przedsiębiorczości i wartościom rodzinnym. Nowa tożsamość marki odzwierciedla sukces pełnych pasji i utalentowanych zespołów Bombardiera, które wyznaczają standardy w dostarczaniu najwyższej klasy odrzutowców i światowej klasy usług swoim klientom na całym świecie.

„Dzisiaj jest historyczny moment dla ponad 18 000 niezwykle utalentowanych i pełnych pasji członków zespołu Bombardier. Nasza firma patrzy w przyszłość z pewnością siebie i w duchu innowacyjności – te dwa pojęcia elegancko ujęte są w naszym nowym logo i ewolucji marki” – powiedział Éric Martel, prezes i dyrektor generalny Bombardier. „Nasi klienci na całym świecie to liderzy, którzy kształtują świat i oczekują od nas dostarczenia naprawdę niezapomnianych wrażeń. Kiedy pytam ich, co wyróżnia firmę Bombardier, wielokrotnie powraca pojęcie „rodzina” jako prawdziwy wyróżnik”.

Nowe logo Bombardiera inspirowane innowacjami i dziedzictwem upamiętnia pomyślne przejście firmy w kierunku budowy, projektowania, serwisowania i modyfikowania odrzutowców na świecie. Sam symbol, Bombardier Mach, przedstawia sylwetkę samolotu przekraczającego barierę dźwięku, podczas gdy podmuchy wiatru nad samolotem nawiązują do głęboko zakorzenionego dziedzictwa firmy i marki.

„Ta rozwinięta marka jest dla Bombardiera katalizatorem pozwalającym wyróżnić się jako światowy lider nie tylko wśród konkurentów z branży lotniczej i kosmicznej i obronnej, ale także z dumą wśród wiodących, inspirujących marek na świecie” – powiedziała Ève Laurier, wiceprezes ds. komunikacji, marketingu i spraw publicznych w firmie Bombardier. „Nowe, efektowne logo Bombardiera odzwierciedla dumę i pasję, jaką wszyscy mamy dla naszej branży” – dodała.

Kluczowym przykładem innowacyjnego produktu firmy jest Bombardier Global 8000, który obecnie znajduje się w fazie rozwoju i niebawem ma przejść proces certyfikacji. Biznes jet ma wejść do służby w drugiej połowie 2025 r.

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony