IV majowe posiedzenie PKBWL

Państwowa Komisja Badania Wypadków Lotniczych

Przedstawiamy raporty Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych z zakończonych badań poniższych zdarzeń:

• 37/14 (I, 11.01.2014 r.) - dotyczy okoliczności zdarzenia lotniczego samolotu Embraer 170, które wydarzyło się w dniu 11 stycznia 2014 roku podczas planowej obsługi technicznej, raport końcowy 37/14

• 614/15 (I, 01.05.2015 r., EPPT) - dotyczy okoliczności zdarzenia lotniczego samolotu Cessna 172C, które wydarzyło się 1 maja 2015 roku podczas kołowania do pasa startów 03/21 na lotnisku EPPT, raport końcowy 614/15

• 620/15 (W, 03.05.2015 r., Polaki-Mingosy gm.Kotuń, pow. siedlecki) - dotyczy okoliczności zdarzenia lotniczego samolotu Vans RV-7A, do którego doszło 3 maja 2015 roku podczas trzeciego startu po lądowaniu bez zatrzynania w miejscowości Polaki-Mingosy gm.Kotuń, pow. siedlecki, raport wstępny 620/15

• 621/14 (I, 19.05.2014 r., EPBC) - dotyczy okoliczności zdarzenia lotniczego śmigłowca EC 135 P2+, które wydarzyło się 19 maja 2014 roku podczas startu śmigłowca na lotnisku EPBC, raport końcowy 621/14

• 677/15 (W, 08.05.2015 r., Smerek k. Cisnej) - dotyczy okoliczności zdarzenia lotniczego samolotu UL Virus 912 SW100, które wydarzyło się 8 maja 2015 roku podczas przyziemienia, raport końcowy 677/15

• 687/15 (I, 07.05.2015 r., EPOD) - dotyczy okoliczności zdarzenia lotniczego śmigłowca EC 135 P2+, które wydarzyło się 7 maja 2015 roku na lotnisku EPOD, raport końcowy 687/15

• 699/15 (I, 10.05.2015 r., Białystok, szpital USK) - dotyczy okoliczności zdarzenia lotniczego śmigłowca EC 135 P2+, które wydarzyło się 10 maja 2015 roku podczas uruchomienia silnika nr 2 w Białymstoku, raport końcowy 699/15

• 794/14 (I, 05.06.2014 r.) - dotyczy okoliczności zdarzenia lotniczego samolotu PIAGGIO, P180 Avanti II, które wydarzyło się 5 czerwca 2014 roku podczas obsługi hangarowej, raport końcowy 794/14

• 796/15 (I, 21.05.2015 r., EPBC) - dotyczy okoliczności zdarzenia lotniczego śmigłowca EC 135 P2+, które wydarzyło się 21 maja 2015 roku podczas przeglądu na lotnisku EPBC, raport końcowy 796/15

• 809/15 (I, 24.05.2015 r., Chrcynno) - dotyczy okoliczności zdarzenia lotniczego spadochronu Icarus Crossfire 2 99, do którego doszło 24 maja 2015 roku po otwarciu spadochronu głównego w Chrcynnie, raport końcowy 809/15

• 1050/15 (I, 11.07.2014 r., LEMD) - dotyczy okoliczności zdarzenia lotniczego samolotu Boeing 737-400, które wydarzyło się 11 lipca 2014 roku podczas dostawiania pomostu dla pasażerów („rękawa”), raport końcowy 1050/14

• 1138/14, 1428/14 (I, 21.07.2014 r., 20.08.2014 r., EPWA) - dotyczy okoliczności zdarzenia lotniczego samolotu PIAGGIO, P180 Avanti I, do którego doszło 21 lipca 2014 roku w związku z realizacją  kolejnego punktu lotu kontrolnego na poziomie FL 200 oraz do którego doszło 20 sierpnia 2014 roku w związku z realizacją kolejnego punktu lotu kontrolnego na poziomie FL 200, raport końcowy 1138/14, 1428/14

Raporty z pozostałych posiedzeń PKBWL dostępne są tutaj.


Przeczytaj również:
Zarządzenie MiR w sprawie regulaminu działania PKBWL: więcej zespołów badawczych

Źródło: PKBWL
comments powered by Disqus