Przejdź do treści
Źródło artykułu

III wrześniowe posiedzenie PKBWL

Przedstawiamy raporty Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych z zakończonych badań poniższych zdarzeń:

• 835/17 (I, 10.05.2017 r., AD EPWA). Dotyczy: Nieprzestrzegania procedur operacyjnych przez operatora pojazdu obsługi naziemnej podczas kołowania samolotu E175 na stanowisko postojowe. Informacja o zdarzeniu 835/17

• 894/17 (I, 18.05.2017 r., AD EPWA). Dotyczy: Stwierdzenia rozsznurowanego pokrowca trapu ewakuacyjnego samolotu E190-100SR podczas obsługi „Przegląd C1”. Informacja o zdarzeniu 894/17

• 1303/17 (I, 25.06.2017 r., EPKC). Dotyczy: Złamania wspornika podwozia głównego podczas startu samolotu Piper CUB. Informacja o zdarzeniu 1303/17

• 1543/17 (I, 09.07.2017 r., Gójsk powiat Sierpc). Dotyczy: Lądowania w terenie przygodnym szybowca SZD-48-3 Jantar Std 3. Schowania się podwozia szybowca w fazie dobiegu. Informacja o zdarzeniu 1543/17

• 1940/17 (W, 05.08.2017 r., EPGO). Dotyczy: Błędów pilotażu samolotu ultralekkiego SkyRanger polegające na zbyt wysokiej prędkości przyziemienia oraz braku decyzji o odejściu na drugi krąg po pierwszym odbiciu od nawierzchni lotniska. Informacja o zdarzeniu 1940/17

• 2221/17 (I, 22.08.2017 r., TMA EPKK). Dotyczy: Błędnego ustawienia częstotliwości organu kontroli lotniska przez załogę samolotu A320. Nie wykonania„procedury po nieudanym podejściu”. Informacja o zdarzeniu 2221/17

Publikowane materiały pochodzą ze strony Ministerstwa Infrastruktury i Budownictwa (link)

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony