Przejdź do treści
Źródło artykułu

Rusza Lufthansa Memory Network

W nowej kampanii online pasażerowie podzielą się wspomnieniami z podróży.

Lufthansa uruchomiła dzisiaj kampanię „Lufthansa Memory Network”, której hasło przewodnie to „Ready to remember?”. Nowa kampania online ma na celu inspirowanie i dzielenie się wspomnieniami entuzjastów podróży poprzez zebranie ich na unikalnej platformie, dostępnej pod adresem www.lufthansa-memory-network.com. Witryna pozwala dzielić się swoimi wspomnieniami i poznać doświadczenia innych podróżników. Kampania ma na celu wymianę indywidualnych doświadczeń z podróży oraz dostarczenie inspiracji na nowe wyjazdy.

Platforma to jedyny w swoim rodzaju album fotograficzny zorganizowany jak sieć neuronów, gdzie wspomnienia z podróży są zbierane, a następnie łączone poprzez skojarzenia takie jak kierunek, aktywność, data i inne kluczowe słowa z nimi związane. Użytkownicy mogą się zalogować przez swoje konto na Facebooku, Twitterze lub maila i wgrać zdjęcie z ulubionej podróży, uwzględniając lokalizację, rok, okoliczność i opis wspomnienia. Zalogowani mogą eksplorować wspomnienia innych podróżników używając słów kluczy lub filtrując je według różnych kryteriów – np. roku, kontynentu czy kraju – i pozostawiać komentarze. Każdy otrzyma powiadomienie, kiedy jego wspomnienie zostanie powiązane z innym użytkownikiem. Wszyscy, którzy wgrają swoje zdjęcia, automatycznie biorą udział w rywalizacji o nagrody, w tym bilet na rejs Lufthansy na trasie europejskiej, walizkę Rimowa z elektroniczną etykietką czy kamerę GoPro HERO5 Black.

Kampania „Lufthansa Memory Network” będzie promowana w specjalnych newsletterach, na stronie internetowej LH.com oraz w kanałach społecznościowych przewoźnika. Platforma dostępna jest również w polskiej wersji językowej.

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony