Zmiany w projekcie Dreamlinera

B787 Dreamliner

Firma Boeing, przedstawiła liniom lotniczym dokument z którego wynika, iż maksymalny ciężar do startu modelu 787 będzie większy o 9.25 tony. Komentatorzy uważają, że zmiana może być skutkiem powiększenia obwodu samolotu, co jednak nie przełoży się na wzrost pojemności maszyny.

Według analityka finansowego Morgana Stanleya (pracującego dla LA Times), projekt 787-8 wydaje się skłaniać ku zamianie niektórych elementów kompozytowych na cięższe materiały tytanowe, mające wzmocnić konstrukcję. Przedsiębiorstwo na ogół nie ujawnia szczegółów technicznych w fazie testów. Spekulacje, które miały miejsce po tym fakcie doprowadziły do obniżenia cen akcji Boeinga. Cena akcji spadła pomimo zapewnień dyrektora projektu 787, inżyniera Mikea Delaneya, iż waga samolotu zostanie na tym samym poziomie przez około dwa lata. Nadal aktualna jest również obietnica 20% zmniejszenia zużycia paliwa Dreamlinera.

Źródło: Internet
comments powered by Disqus

Komentarze

Ja powiem tak Boeing to klasa sama w sobie ale bez przesady ... Najlepiej narobić zamieszania w lotnictwie wielka rewolucja itp a tu macie surprise!! Jednak za duzo nowinek jak na raz.

Nowy centropłat to zmiany w skrzydle i kadłubie, czyli zabawa od początku. Airbus od centropłata zaczął konstrukcję A350, kompozytową. Ciekawe co z tego wyniknie.

Czyli nowy centropłat. Dwa lata do tyłu. Największa porażka 21 wieku.....

To 10% więcej. Porażka..Co to jest obwód samolotu? A to co oznacza..waga samolotu zostanie na tym samym poziomie przez około dwa lata....Potem samoistnie utyje? Znowu ktoś byle jak tłumaczy a Szanowna Redakcja bezkrytycznie publikuje. Pozdrawiam!!

To jest typowy przyklad amerykanskiego marketingu! Tylko sie uczyc.