Nowy hybrydowy system napędowy do samolotów
Flight Design GmbH, producent popularnych samolotów sportowych CT, ogłosił, że w kwietniu zadebiutuje na pokazach Aero w Friedrichshafen, z napędem hybrydowym. Prototyp silnika opiera się na „ogólnie przyjętym certyfikowanym silniku samolotowym” połączonym z elektrycznym "wspomaganiem" używanym wyłącznie do zwiększenia mocy przy starcie i wznoszeniu.
Flight Design oznajmił w publikacji prasowej, że oferuje też 40 dodatkowych koni mechanicznych na życzenie klienta, lub zmniejszenie mocy w przypadku nadmiernego zużycia paliwa. Flight Design współpracował przez dwa lata z Franz Aircraft Engines nad rozwojem hybrydy, którą promuje jako krótko- lub średnio-terminowe rozwiązanie na wydajny przyjazny środowisku samolot.
Flight Design oznajmił w publikacji prasowej, że oferuje też 40 dodatkowych koni mechanicznych na życzenie klienta, lub zmniejszenie mocy w przypadku nadmiernego zużycia paliwa. Flight Design współpracował przez dwa lata z Franz Aircraft Engines nad rozwojem hybrydy, którą promuje jako krótko- lub średnio-terminowe rozwiązanie na wydajny przyjazny środowisku samolot.
![Facebook](/themes/custom/dlapilota/images/icons/socialmedia_ico_facebook.png)
![Twitter](/themes/custom/dlapilota/images/icons/socialmedia_ico_twitter.png)
![Wykop](/themes/custom/dlapilota/images/icons/socialmedia_ico_wykop.png)
Źródło artykułu
Komentarze