Cirrus wprowadza FIKI i.... ogłasza zwolnienia
Cirrus Design ogłosił planowaną serię zmian na rok 2009. Nowością ma być certyfikacja systemu FIKI dla samolotu SR22 w warunkach znanego oblodzenia. „Flight into Known Icing conditions” w skrócie FIKI, to ulepszona wersja układu TKS, wykorzystującego do odladzania mieszankę glikolu (anti-ice solution is non-corrosive to composite aircraft). Certyfikacja FIKI zaplanowa jest na 2 połowę 2009 roku.
FIKI zabezpiecza większą powierzchnię i posiada większy zbiornik na płyny w porównaniu ze stosowanymi obecnie systemem TKS. Inne ulepszenia linii produkcyjnej Cirrusa, to nowe opcje awioniki bazujące na szklanym kokpicie: Perspective.
Ogłoszenie modernizacji produktu pojawia się trzy dni po tym jak Cirrus dokonał cięć produkcji do ośmiu samolotów tygodniowo, zwolnił 50 pracowników administracyjnych i wydłużył okres urlopowy dla stu z pięciuset pracowników.
FIKI zabezpiecza większą powierzchnię i posiada większy zbiornik na płyny w porównaniu ze stosowanymi obecnie systemem TKS. Inne ulepszenia linii produkcyjnej Cirrusa, to nowe opcje awioniki bazujące na szklanym kokpicie: Perspective.
Ogłoszenie modernizacji produktu pojawia się trzy dni po tym jak Cirrus dokonał cięć produkcji do ośmiu samolotów tygodniowo, zwolnił 50 pracowników administracyjnych i wydłużył okres urlopowy dla stu z pięciuset pracowników.
Źródło artykułu
Komentarze