Przejdź do treści
Źródło artykułu

Grupa Akrobacyjna Żelazny promuje Markę Polskiej Gospodarki

Partnerem tegorocznych targów lotniczo-kosmicznych ILA 2012, które odbędą się w Berlinie w dniach 11-16 września 2012, wybrana została Polska. Stroną w relacjach jest polskie Ministerstwo Gospodarki, dla którego berlińskie targi są kolejną okazją do budowania marki Polski jako wysoko cenionego kraju pod kątem prowadzenia działań biznesowych. Strategia stworzenia marki dla polskiej gospodarki ma na celu przyczynienie się do wzrostu wartości polskich marek, polskiego eksportu, jak również Polski jako kraju docelowego zagranicznych inwestycji bezpośrednich. Szczegóły znaleźć można na stronie ministerstwa.

Na zaproszenie Ministerstwa Gospodarki na berlińskim niebie codziennie prezentować się będzie Grupa Akrobacyjna Żelazny. Z tej okazji na samolotach Grupy pojawiły się specjalne elementy malowania – dedykowane logo Polski, które jest elementem strategii budowania marki naszego kraju. Dwa główne elementy logo to kształt w formie litery P – jak Polska oraz sieć uzupełniających się ludzi, których talenty są największą siłą naszego kraju. Biało-czerwona kolorystyka logo jak widać doskonale komponuje się z tradycyjnym czerwono-białym malowaniem Żelaznych samolotów.

Ewa Bartkiewicz
 

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony