Poczuj się jak pilot odrzutowca, samolot szkolno-bojowy TS-11 Iskra bis D czeka na Ciebie!
Fundacja Biało-Czerwone Skrzydła nie przestaje zaskakiwać swoją wizją i co warte podkreślenia – konsekwencją realizacji celów! Samoloty takie jak TS-11 Iskra, AN2, czy PLZ 101 Gawron zyskują dzięki nim nowe życie, a razem grupą 3AT3 Formation Flying Team można podziwiać je podczas wielu pokazów lotniczych. Dzięki zaangażowaniu FBCS polska myśl techniczna cały czas jest promowana nie tylko w Polsce, lecz w całej Europie.
Poza dobrze znaną Iskrą 1214, która od 2016 roku prezentowana jest na pokazach lotniczych (a w zeszłym roku zadebiutowała w nocnym pokazie z wykorzystaniem ładunków pirotechnicznych), i teraz UWAGA! Dla wszystkich fanów awiacji niespodzianka! Fundacja przygotowuje właśnie do lotu drugi egzemplarz o numerze bocznym 1402. „Kończymy prace nad tym samolotem i mamy nadzieję, że już w wakacje zobaczycie go na niebie, zarówno w lotach solowych, jak w parze z naszą pierwszą Iskrą", mówi Piotr Maciejewski - założyciel i prezes FBCS. Jak się domyślacie utrzymanie całej floty innych samolotów, czy realizacja innych, naprawdę ambitnych planów Fundacji, to nie tylko setki roboczogodzin poświęconych naprawom i serwisowaniu, ale też olbrzymie koszty ponoszone na całą obsługę i szkolenie personelu.
Poza wsparciem jakie otrzymujemy od firmy LOTOS Air BP Polska Sp o.o. - lidera wśród dostawców paliw lotniczych- jednym ze sposobów by móc realizować obecne i przyszłe projekty, a co najważniejsze, popularyzować lotnictwo i pozyskiwać rzesze sympatyków, Fundacja Biało-Czerwone Skrzydła organizuje loty zapoznawcze na pokładzie samolotów: odrzutowych TS-11 iskra, historycznego największego, jednosilnikowego, dwupłatowego samolotu świata AN-2, czy podczas lotów blisko lecącej formacji na samolotach Aero AT-3.
„Chcemy podzielić się ze wszystkimi pasją latania! Dzięki FBCS można przeżyć dzień niczym Maveric (kto nie zna gościa, niech obejrzy film Top Gun), poczuć się jak prawdziwy pilot myśliwca i polecieć wojskowym odrzutowcem. Oprócz drobiazgowego przygotowania naziemnego, zapewniamy haust adrenaliny o niespotykanej mocy z prędkością maksymalną 750 km/h i przeciążeniami do 6G, żaden rollercoster na świecie tego nie zapewni! Wspomnienia z takiego lotu pozostaną w każdym na długo, a gdyby miały nieco wyblaknąć, dodajemy film z kamer onboardowych na pamiątkę", dodaje Jakub Kubicki, współzałożyciel Fundacji. Redakcja dopytała i dla tych którzy nie potrzebują maksymalnej dawki adrenaliny, piloci mogą wykonać lot z prędkością 250-350 km/h i przeciążeniami nie przekraczającymi 1,5-2G. Dla każdego, wedle uznania i możliwości :-)
TS-11 Iskra zapisała się na kartach polskiego lotnictwa złotymi zgłoskami. Dziesięciolecia i setki tysięcy godzin w Siłach Powietrznych RP udowodniły, iż jest to samolot ultra bezpieczny, zwłaszcza do lotów szkoleniowych, a w przypadku FBCS również zapoznawczych. Kto wie, może po takim locie łykniecie bakcyla awiacji i już zawsze będziecie z głową w chmurach.
Na uwagę zasługuje też fakt, że obecnie TS-11 kończy swoją służbę w wojsku, więc taki lot to rarytas na skalę ogólnoświatową. Loty dostępne są poprzez internetowy sklep Fundacji - www.sklep.fbcs.pl, a piloci gwarantują niezapomnianą dawkę wrażeń! Wszystkie loty TS-11 realizowane są na lotnisku w Mielcu (EPML, to tylko 2:40 z Warszawy), natomiast samoloty AN-2 i AT-3 operują w rejonie Warszawy. Dzięki FBCS każdy ma możliwość poczuć się jak Dzielny Pilot!
Warto wspomnieć, że jeśli nawet nie interesujesz się lotnictwem lub lotami tymi samolotami, ale znasz osoby, które mają wzrok skierowany w chmury, to można zrobić im wyjątkowy prezent w taki sposób! Oczywiście można też wykorzystać maszyny, aby zrealizować np. wieczór kawalerski na pokładzie AN-2 czy przelot formacji na ślubach lub innych wydarzeniach - możliwości jest nieskończenie wiele!
Po więcej szczegółów zapraszamy na: www.sklep.fbcs.pl, www.fbcs.pl i do zobaczenia w powietrzu!
(Wszystkie loty zapoznawcze w ramach Fundacji Biało-Czerwone Skrzydła realizowane są w celach promocyjnych lotnictwa i lotnictwa sportowego, zgodnie z wytycznymi Dyrektywy UE oraz EASA.)
Zapraszamy również do odwiedzenia strony www.bialoczerwoneskrzydla.org
Artykuł sponsorowany
Komentarze