Przejdź do treści
Baltic Ground Services – obsługa (fot. BGS)
Źródło artykułu

BGS obsłuży Ryanair Sun na lotnisku Chopina

Baltic Ground Services (BGS), jedyny prywatny operator usług obsługi naziemnej na lotnisku Chopina, zawarł kontrakt z Ryanair Sun na obsługę operacji w sezonie letnim 2019 (maj – październik). Obejmuje ona kompletną obsługę pasażerów i bagażu oraz wszystkie niezbędne serwisy.

BGS rozpocznie obsługę pasażerów 26 kwietnia 2019 r. Operator będzie obsługiwał ok. 90 samolotów miesięcznie, które mogą zabrać na pokład w sumie ok. 17.000 pasażerów. Do realizacji tego kontraktu BGS zatrudni dodatkowo 20 pracowników obsługi naziemnej.

Niezmiernie się cieszę, że będziemy mogli pracować z tak dużą linią lotniczą. Ryanair Sun miał do wyboru dwie firmy państwowe i BGS, prywatnego operatora. Wybrał nas. Jest to dla nas duża odpowiedzialność, ale jestem pewien, że wywiążemy się z naszych zadań wzorcowo, bo od wielu lat mamy najwyższe wskaźniki punktualności na lotnisku Chopina – powiedział Tomasz Tabakiernik, Dyrektor Operacyjny Baltic Ground Services Polska.


(fot. Baltic Ground Services)

BGS Polska osiąga bardzo wysokie wskaźniki punktualności – On-Time Performance.  Na lotnisku Chopina w ostatnim roku wyniosły one 99,52% w obsłudze naziemnej i 99,97% w tankowaniu. Tym wskaźnikom bacznie przyglądają się linie lotnicze, bo gwarantują im wysoką punktualność, która ogranicza potencjalne straty wynikające z opóźnień.

Dzięki obecności BGS obsługa na Okęciu jest konkurencyjna. Jesteśmy jedyną firmą prywatną, która jest teraz obecna na lotnisku Chopina. Jestem przekonany, że powoduje to podwyższenie jakości usług zarówno u nas, jak i w pozostałych firmach, które obsługują pasażerów na tym lotnisku. To jest pozytywny skutek konkurencyjności, także w tak specyficznym miejscu jakim jest port lotniczy – dodał Tomasz Tabakiernik.

◄ Tomasz Tabakiernik, Dyrektor Operacyjny Baltic Ground Services Polska (fot. Tomek Pikuła)

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony