BGS obsłuży Ryanair Sun na lotnisku Chopina
Baltic Ground Services (BGS), jedyny prywatny operator usług obsługi naziemnej na lotnisku Chopina, zawarł kontrakt z Ryanair Sun na obsługę operacji w sezonie letnim 2019 (maj – październik). Obejmuje ona kompletną obsługę pasażerów i bagażu oraz wszystkie niezbędne serwisy.
BGS rozpocznie obsługę pasażerów 26 kwietnia 2019 r. Operator będzie obsługiwał ok. 90 samolotów miesięcznie, które mogą zabrać na pokład w sumie ok. 17.000 pasażerów. Do realizacji tego kontraktu BGS zatrudni dodatkowo 20 pracowników obsługi naziemnej.
– Niezmiernie się cieszę, że będziemy mogli pracować z tak dużą linią lotniczą. Ryanair Sun miał do wyboru dwie firmy państwowe i BGS, prywatnego operatora. Wybrał nas. Jest to dla nas duża odpowiedzialność, ale jestem pewien, że wywiążemy się z naszych zadań wzorcowo, bo od wielu lat mamy najwyższe wskaźniki punktualności na lotnisku Chopina – powiedział Tomasz Tabakiernik, Dyrektor Operacyjny Baltic Ground Services Polska.
(fot. Baltic Ground Services)
BGS Polska osiąga bardzo wysokie wskaźniki punktualności – On-Time Performance. Na lotnisku Chopina w ostatnim roku wyniosły one 99,52% w obsłudze naziemnej i 99,97% w tankowaniu. Tym wskaźnikom bacznie przyglądają się linie lotnicze, bo gwarantują im wysoką punktualność, która ogranicza potencjalne straty wynikające z opóźnień.
– Dzięki obecności BGS obsługa na Okęciu jest konkurencyjna. Jesteśmy jedyną firmą prywatną, która jest teraz obecna na lotnisku Chopina. Jestem przekonany, że powoduje to podwyższenie jakości usług zarówno u nas, jak i w pozostałych firmach, które obsługują pasażerów na tym lotnisku. To jest pozytywny skutek konkurencyjności, także w tak specyficznym miejscu jakim jest port lotniczy – dodał Tomasz Tabakiernik.
◄ Tomasz Tabakiernik, Dyrektor Operacyjny Baltic Ground Services Polska (fot. Tomek Pikuła)
Komentarze