Przejdź do treści
Źródło artykułu

FL Technics uruchamia usługę zarządzania silnikiem

FL Technics, wiodący w Europie Wschodniej i krajach Wspólnoty Niepodległych Państw dostawca zintegrowanych usług MRO (obsługa techniczna, naprawy i remonty), wprowadza usługę pełnego zarządzania silnikiem.

Usługa pełnego zarządzania silnikiem to zintegrowane rozwiązania wszystkich potrzeb klientów związanych z tą częścią samolotu. Zawiera w sobie pomoc techniczną i współpracę przed, w trakcie i po wizycie w sklepie, usługi zarządzania częściami, leasingu, wymiany oraz stałą cenę za wymianę silnika.

Usługi są świadczone przez zespół wysoce wykwalifikowanych pracowników FL Technics rezydujących w USA, Rosji, Serbii, Niemczech i na Litwie oraz wpierane przez służby prawne, finansowe i logistyczne firmy oraz jej spółki-matki, Avia Solutions Group.

- Naszym klientom, którzy często nie są ekspertami w dziedzinie technicznej, operacyjnej, finansowej i prawnej obsługi samolotów, świadczymy usługi typu one-stop-shop. Wszystko mogą załatwić w jednym miejscu, oszczędzając swój czas i pieniądze - mówi Jonas Butautis, prezes FL Technisc.

Butautis podkreśla, że nowy projekt spółki jest ściśle powiązany z potrzebami klientów i tworzony razem z nimi.

- Stajemy się częścią zespołu naszego klienta - podkreśla Butautis. - Zawsze są możliwości zredukowania kosztów przeglądu silnika bez utraty jakości serwisu, jednakże to nie dzieje się przypadkowo. Potrzeba doświadczenia, silnego zaplecza technicznych i finansowych służb i dobrej orientacji na rynku. My wychodzimy poza zwykłe zaopatrywanie się w części w naszych magazynach lub poszukiwanie zamienników w sieciach partnerów. Oferujemy kompletną usługę, której efektywność można łatwo zmierzyć - tłumaczy Butautis.

Według obliczeń FL Technics, korzystając z usługi pełnego zarządzania silnikami klienci mogą zredukować koszty obsługi technicznej nawet o 30 proc., w zależności od typu silnika, w porównaniu z serwisem świadczonym doraźnie.

- Jako niezależny dostawca usług zawsze stoimy po stronie klienta. Brak sztywnych umów z dostawcami lub producentami części pozwala nam poszukiwać najefektywniejszych rozwiązań. Tak więc niezależny dostawca usługi zarządzania silnikiem może zaoferować niższe ceny używanych części, elastyczność w doborze dostawców poszczególnych komponentów oraz negocjować wyższe rabaty z tytułu hurtowych zakupów - zauważa Butautis. - Klienci FL Technics nie myślą w kategoriach pojedynczych wizyt w sklepach z częściami. Oni potrzebują kontrolować koszty operacyjne oraz utrzymywać samoloty w gotowości do lotu. FL Technics jest miejscem, gdzie te potrzeby zostaną efektywnie zaspokojone - dodaje Butautis.
 

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony