Przejdź do treści
Źródło artykułu

ERJ-145 wypadł z pasa po nieudanym lądowaniu w Presque Isle

4 marca, ERJ-145 należący do linii Commutair (znaki rejestracyjne N14171), który dla linii United wykonywał lot CS-4922/UA4933 z Newark do Presque Isle z 28 pasażerami i 3 członkami załogi na pokładzie, znajdował się na końcowym podejściu do pasa 01 lotniska  Presque Isle, gdy na wysokości ok. 2000 stóp MSL załoga wykonała procedurę nieudanego podejścia i odeszła na drugi krąg.

Następnie o 16.26 UTC samolot wykonał kolejne podejście do pasa 01 i wylądował, ale nie zdołał zatrzymać się przed jego końcem i wyjechał na nieutwardzoną nawierzchnię, gdzie złamały się golenie podwozia. W wyniku tego zdarzenia, pilot i trzej pasażerowie zostali niegroźnie ranni, ale sama konstrukcja została w znacznym stopniu uszkodzona.

Wizualizacja lotu na portalu flightaware: LINK


NOTAMy:
!PQI 03/031 PQI AD AP CLSD 1903041643-1903051642
!PQI 03/032 PQI NAV ILS RWY 01 LOC/GP OUT OF SERVICE 1903041734-1903131900EST

Metary:
KPQI 041803Z AUTO 03007KT 2SM -SN M01/M04 A2961 RMK AO2 VIS 1 1/4V5 P0000 FZRANO $=
KPQI 041756Z AUTO 02005KT 1 1/2SM -SN OVC018 M01/M04 A2961 RMK AO2 VIS 3/4V2 1/2 SLP071 P0000 60005 T10061039 11006 21044 58041 FZRANO=
KPQI 041749Z AUTO 06004KT 1 1/4SM -SN FEW009 SCT014 OVC020 M01/M04 A2961 RMK AO2 VIS 3/4V2 1/2 P0000 FZRANO=
KPQI 041724Z AUTO 04006KT 2SM -SN SCT009 BKN013 OVC021 M01/M04 A2963 RMK AO2 P0000 FZRANO=
KPQI 041710Z AUTO 06003KT 1 1/4SM -SN SCT011 OVC017 M01/M04 A2964 RMK AO2 P0000 FZRANO=
KPQI 041656Z AUTO 07006KT 1SM -SN FEW008 BKN013 OVC019 M01/M04 A2965 RMK AO2 SLP085 P0001 T10111039 FZRANO RVRNO=
KPQI 041643Z AUTO 07005KT 3/4SM -SN SCT008 OVC013 M01/M04 A2967 RMK AO2 P0001 FZRANO RVRNO=
KPQI 041618Z AUTO 06004KT 1/2SM SN FZFG M03/M04 A2968 RMK AO2 P0000 FZRANO RVRNO=
KPQI 041556Z AUTO 08006KT 1/2SM SN FZFG OVC013 M02/M04 A2970 RMK AO2 SLP103 P0001 T10221044 FZRANO RVRNO=
KPQI 041531Z AUTO 09005KT 1/2SM -SN FZFG BKN011 OVC018 M02/M04 A2971 RMK AO2 P0000 FZRANO RVRNO=
KPQI 041456Z AUTO 07005KT 3/4SM -SN BR BKN009 OVC016 M02/M04 A2973 RMK AO2 CIG 006V011 SLP113 P0002 60003 T10221044 58024 FZRANO RVRNO=
KPQI 041447Z AUTO 08006KT 3/4SM -SN BR SCT007 OVC016 M02/M04 A2974 RMK AO2 P0002 FZRANO RVRNO=
KPQI 041436Z AUTO 09004KT 1/2SM SN FZFG FEW007 OVC014 M02/M04 A2975 RMK AO2 P0002 FZRANO RVRNO=
KPQI 041429Z AUTO 08004KT 3/4SM -SN BR FEW007 OVC014 M02/M04 A2975 RMK AO2 P0001 FZRANO RVRNO=
KPQI 041422Z AUTO 09004KT 3/4SM -SN BR FEW007 OVC016 M03/M04 A2976 RMK AO2 P0001 FZRANO RVRNO=
KPQI 041356Z AUTO 00000KT 3/4SM -SN BR OVC016 M03/M04 A2978 RMK AO2 SLP128 P0001 T10281044 FZRANO RVRNO=

 

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony