Przejdź do treści
Pierwsze spotkanie współorganizatorów AIR SHOW – 2011 / fot. www.airshow.sp.mil.pl
Źródło artykułu

Pierwsze spotkanie współorganizatorów AIR SHOW – 2011

Pierwsze spotkanie współorganizatorów AIR SHOW – 2011 w celu przygotowania porozumienia stron o organizacji pokazów odbyło się 15 września 2010 roku w Dowództwie Sił Powietrznych w Warszawie.

Organizacja Międzynarodowych Pokazów Lotniczych AIR SHOW – 2011 nabrała tempa. Po powołaniu w Dowództwie Sił Powietrznych Biura Organizacyjnego pokazów oraz ustaleniu daty i miejsca pokazów (Radom, 27-28 sierpnia 2011 roku) Dowódca Sił Powietrznych gen. broni pil. Lech Majewski zaprosił do współpracy Urząd Miejski w Radomiu, Aeroklub Polski, Wojskowe Stowarzyszenie Społeczno Kulturalne SWAT oraz Port Lotniczy Radom.

Podczas pierwszego spotkania wszystkich zainteresowanych stron omówiono zakres współpracy i odpowiedzialności za elementy AIR SHOW poszczególnych współorganizatorów.

„To ważne wydarzenie lotnicze w skali międzynarodowej, ale również wielkie wydarzenie społeczno-gospodarcze” - powiedział gen. Majewski.

Współorganizatorzy ze względu na mnogość aspektów związanych z przygotowaniem tych największych w Polsce lotniczych pokazów, zdecydowali o powołaniu grup roboczych skupiających ekspertów każdej z zaangażowanych instytucji.

Już teraz ustalono, że podczas AIR SHOW odbędą się pokazy w powietrzu, wystawa statyczna samolotów i śmigłowców, wystawa przemysłu lotniczego oraz konferencja naukowa, a samo AIR SHOW będzie elementem krajowych obchodów Święta Lotnictwa.

kpt. Jakub BLOCK

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony