Spotkanie robocze dealerów firmy AERO AT
W dniach 14-16 lutego 2010 roku, odbędzie się w Warszawie roboczy zjazd dealerów firmy AERO AT. Wśród gości, zapowiedzieli się między innymi partnerzy z Francji, Anglii, Niemiec, Holandii, Grecji, Skandynawii, Hiszpanii i Szwajcarii.
W trakcie spotkania, będzie omawiana bieżąca sytuacja na lokalnych rynkach i ogólne trendy w General Aviation, a szczególności w segmencie szkoleniowym pod kątem zwiększenia sprzedaży samolotów AT-3 i AT-4. Dealerzy przedstawią portfel zamówień, plan sprzedaży na najbliższy rok oraz propozycje konsolidacji działań marketingowych na rynku europejskim i północnoafrykańskim. Rynkowi amerykańskiemu i dalekowschodniemu z uwagi na ich specyfikę poświecone będą oddzielne spotkania.
Dla przypomnienia: do tej pory AERO AT wyprodukowało 80 samolotów typu AT-3 i AT-4 głównie do klientów instytucjonalnych jakimi są szkoły i aerokluby.
Zarząd spółki oczekuje wyprodukowania setnego egzemplarza na jesieni tego roku oraz znacznego wzrostu zamówień także z Polski, głównie z uwagi na niskie koszty eksploatacji (jeszcze obniżone przez zwiększenie TBO na Rotaxie do 2000h), zapewnienie zarządzania CAMO i serwis producencki, co może być szczególnie istotne dla szkół i klubów użytkujących obecnie C150/152.
Aktualnie, AERO AT realizuje program Glass Cockpit dla AT-3 oraz wyprodukowała pierwszy samolot wyposażony m.in. w Garmina G500 i GNS 430. Mielecka firma, jest w trakcie realizacji, na zamówienie klienta z Anglii, samolotu z system TCAS.
Samoloty AT-4 w wersji Glass, już od roku latają wyposażone w awionikę firmy Dynon.
Czytaj więcej na stronie producenta: www.aero.com.pl
![Facebook](/themes/custom/dlapilota/images/icons/socialmedia_ico_facebook.png)
![Twitter](/themes/custom/dlapilota/images/icons/socialmedia_ico_twitter.png)
![Wykop](/themes/custom/dlapilota/images/icons/socialmedia_ico_wykop.png)
Komentarze