Przejdź do treści
Wpływ imprez lotniczych na sprzedaż samolotów w klasie LSA, źródło: Jan Fridrich, CZ
Źródło artykułu

Sektor LSA utrzymuje się mocno w ekonomicznej zawierusze

„Bez wątpienia, nastąpiło spowolnienie” powiedział Dan Johnson, przewodniczący Stowarzyszenia Light Aircraft Manufacturers Association. Bieżące wyhamowanie ekonomiczne to pierwszy znaczący spadek od startu sektora klasy LSA. Wydaje się jednak, że ta branża dobrze sobie radzi, powiedział Johnson.

„Ważnym atutem wielu z tych firm jest to, że są prowadzone bezpośrednio przez właścicieli i mogą sprawniej reagować na wszelkie zmiany”. Dodał, że zbliża się listopadowe AOPA Expo, po nim pokazy Sebring w styczniu, a nastpnie Sun'n Fun w kwietniu. Wszystkie duże imprezy, miały zawsze pozytywny wpływ w postaci zwiększenia sprzedaży. Jak na razie liczba wystawców LSA, którzy zamierzają pojawić się podczas tych imprez jest taka sama lub nawet większa niż w latach poprzednich, powiedział Johnson.

Od narodzin w kwietniu 2005 roku, klasa LSA wzbogaciła amerykańskie niebo o około 1400 samolotów. Duże firmy dostrzegły już jej obecność. Cessna będzie produkowała SkyCatchera, Cirrus SRS-a.

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony