Firma ATR akcentuje coraz większy potencjał rynku azjatyckiego
Dyrektor wykonawczy ATR, Nathalie Tarnaud Laude, powiedziała, że podczas targów lotniczych Paris Air Show producent otrzymał zamówienia na 22 samoloty i po raz kolejny zwiększył swoją obecność na rynku dzięki modelowi 72-600.
Firma ogłosiła sprzedaż 6 egzemplarzy 72-600 do Mandarin Airlines, 2 do Berjaya Air i 3 do Azul. Kilku nieujawnionych klientów zamówiło kolejne 8 egzemplarzy 72-600 oraz 3 ATR 42-600.
Pomimo ciągłych napięć w łańcuchu dostaw, firma pozostaje „na dobrej drodze do zrealizowania w roku 2023 ponad 40 dostaw. Aby osiągnąć ten cel, spółka planuje do końca roku zwiększyć zatrudnienie o kolejne 12%, co ma pozwolić na przyspieszenie produkcji.
"Celem ATR jest niedrogie i odpowiedzialne łączenie społeczności i firm w najbardziej złożonych środowiskach operacyjnych” — dodała Laude. „Już dzisiaj nasze samoloty emitują o 45% mniej CO2 niż odrzutowce regionalne o podobnej wielkości, a dzięki naszej koncepcji EVO chcemy jeszcze bardziej ograniczyć emisje. Również dzięki wsparciu rządowemu inwestujemy w technologie, które będą wykorzystywane w naszych samolotach nowej generacji, a do końca roku uzyskamy studium wykonalności tych projektów”, dodała.
Komentarze