Przejdź do treści
Źródło artykułu

Firma ATR akcentuje coraz większy potencjał rynku azjatyckiego

Dyrektor wykonawczy ATR, Nathalie Tarnaud Laude, powiedziała, że podczas targów lotniczych Paris Air Show producent otrzymał zamówienia na 22 samoloty i po raz kolejny zwiększył swoją obecność na rynku dzięki modelowi 72-600.

Firma ogłosiła sprzedaż 6 egzemplarzy 72-600 do Mandarin Airlines, 2 do Berjaya Air i 3 do Azul. Kilku nieujawnionych klientów zamówiło kolejne 8 egzemplarzy 72-600 oraz 3 ATR 42-600.

Pomimo ciągłych napięć w łańcuchu dostaw, firma pozostaje „na dobrej drodze do zrealizowania w roku 2023 ponad 40 dostaw. Aby osiągnąć ten cel, spółka planuje do końca roku zwiększyć zatrudnienie o kolejne 12%, co ma pozwolić na przyspieszenie produkcji.

"Celem ATR jest niedrogie i odpowiedzialne łączenie społeczności i firm w najbardziej złożonych środowiskach operacyjnych” — dodała Laude. „Już dzisiaj nasze samoloty emitują o 45% mniej CO2 niż odrzutowce regionalne o podobnej wielkości, a dzięki naszej koncepcji EVO chcemy jeszcze bardziej ograniczyć emisje. Również dzięki wsparciu rządowemu inwestujemy w technologie, które będą wykorzystywane w naszych samolotach nowej generacji, a do końca roku uzyskamy studium wykonalności tych projektów”, dodała.

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony