Cyfrowe karty pokładowe w Ryanair od 12 listopada
Linie Ryanair przypominają pasażerom, że od 12 listopada przechodzą na cyfrowe karty pokładowe. Oznacza to, że od środy pasażerowie nie będą już mogli pobrać i wydrukować fizycznej karty pokładowej w formie papierowej, ale będą musieli skorzystać z cyfrowej karty pokładowej wygenerowanej w aplikacji „myRyanair” podczas odprawyr.
Zmiana ta, przyjęta już przez prawie 80% z ponad 207 mln pasażerów Ryanair, zapewni szybsze, inteligentniejsze i bardziej ekologiczne doświadczenia z podróży. Ułatwi również pasażerom dostęp do szeregu innowacyjnych funkcji w aplikacji, w tym:
• Zamów na Miejsce: Zamów jedzenie i napoje przez telefon, a zostaniesz obsłużony jako pierwszy.
• Informacje o lotach na żywo: Aktualizacje statusu w czasie rzeczywistym dotyczące wejścia na pokład, bramek i opóźnień.
• Bezpośrednie aktualizacje: Natychmiastowe powiadomienia z centrum operacyjnego Ryanair w przypadku zakłóceń.
• Alternatywne opcje lotów: Alternatywne opcje lotów w czasie rzeczywistym podczas zakłóceń.
• Dokumenty podróżne: dostępne w jednym wygodnym miejscu.
Dara Brady Chief Marketing Officer w Ryanair, powiedział: „Już od środy 12 listopada pasażerowie nie będą już mogli pobrać i wydrukować papierowej karty pokładowej, ale będą musieli korzystać z cyfrowej karty pokładowej wygenerowanej w aplikacji „myRyanair” podczas odprawy, aby wejść na pokład samolotu Ryanair."
Ponad 80% pasażerów korzysta już z cyfrowych kart pokładowych, więc zmiana ta nie będzie miała na nich wpływu. Przypominamy jednak tej niewielkiej liczbie pasażerów, którzy nadal drukują karty pokładowe, aby przed przejściem na w pełni cyfrowe karty pokładowe od środy 12 listopada pobrali aplikację myRyanair.
Przejście na technologię cyfrową oznacza szybszą, inteligentniejszą i bardziej ekologiczną obsługę pasażerów, a także łatwiejszy dostęp do szeregu innowacyjnych funkcji w aplikacji, w tym „Order to Seat” (zamówienie do miejsca), informacji o lotach na żywo i bezpośrednich aktualizacji w przypadku zakłóceń. Z niecierpliwością czekamy na możliwość zapewnienia wszystkim naszym pasażerom lepszych wrażeń z podróży dzięki usprawnionej, wiodącej w branży aplikacji myRyanair”.
Komentarze