"Jesteśmy wpisani w rozwój Polski" – PPL startuje z kampanią wizerunkową
Polskie Porty Lotnicze S.A. ruszają z ogólnopolską kampanią wizerunkową „Jesteśmy wpisani w rozwój Polski”. Kampania będzie widoczna na nośnikach zewnętrznych w przestrzeni miejskiej, w kinach i w mediach społecznościowych. Celem jest zbudowanie świadomości działalności Grupy Kapitałowej Polskich Portów Lotniczych jako strategicznego operatora infrastruktury lotniskowej w Polsce, który przygotowuje polskie lotniska do kolejnej dekady wzrostu, inwestując w CPK i tworząc setki tysięcy miejsc pracy.
Polskie Porty Lotnicze S.A. (PPL) to wiodąca spółka w sektorze lotniczym w Polsce, odpowiedzialna za zarządzanie kluczową infrastrukturą lotniskową. PPL S.A. nieustannie rozwijają sieć polskich lotnisk, tworząc przestrzeń, która łączy Polskę ze światem. W jego portfolio znajdują się udziały 12 z 15 lotnisk w Polsce, w tym Lotnisko Chopina w Warszawie, które od ponad 90 lat jest największym portem lotniczym w kraju i jednym z najważniejszych w Europie Środkowo-Wschodniej. Spółka zarządza również Lotniskiem Warszawa-Radom i Portem Lotniczym Zielona Góra-Babimost oraz jest udziałowcem w 9 lotniskach regionalnych.
W skład Grupy Kapitałowej PPL wchodzi w sumie 19 podmiotów, pełniących rolę spoiwa całego ekosystemu lotniskowego. Dzięki spółkom takim jak Welcome Airport Services, która zapewnia kompleksową obsługę naziemną, czy Baltona, lider rynku Travel Retail z blisko 80-letnim doświadczeniem, PPL S.A. nadaje ton polskiemu rynkowi lotniczemu, zapewniając najwyższy standard usług. Jest także strategicznym inwestorem i przyszłym operatorem Centralnego Portu Komunikacyjnego.
Dzięki tej skali zaangażowania widzimy pełny obraz: jak poszczególne lotniska oddziałują na swoje regiony i jak razem tworzą skumulowany efekt gospodarczy i społeczny dla całego kraju.
Do efektywnej komunikacji potrzebna jest jasna wizja i wspólny język marki dla całej Grupy.
– Nie pokazujemy reklam – pokazujemy kim jesteśmy i jaka jest nasza rola w polskiej gospodarce. PPL to coraz mocniej zintegrowana Grupa, która łączy porty, spółki i partnerów w jeden, sprawny system. W tej kampanii mówimy wprost: jesteśmy mostem, który łączy Polskę ze światem, Naszą ambicją jest stabilny, nowoczesny i odporny system lotniczy – z korzyścią dla pasażerów i dla Polski. – mówi Adam Sanocki, członek zarządu PPL S.A. ds. strategii i marketingu.
Równolegle Lotnisko Chopina w Warszawie przechodzi rebranding - wdrażamy nowy, spójny system identyfikacji wizualnej portu. Trwają też prace nad brandbookiem Grupy PPL, który ujednolici komunikację wszystkich marek w ramach jednej architektury. To element większej zmiany: jedna organizacja, jeden standard, jedno doświadczenie pasażera – dziś
i w przyszłości.
– Hasło „Jesteśmy wpisani w rozwój Polski” to deklaracja i zobowiązanie. Polskie Porty Lotnicze to nie tylko infrastruktura lotniskowa dzięki której od ponad 90 lat spełniamy marzenia o lataniu. To marka, która buduje znaczenie Polski na mapie świata w świecie. Chcemy, aby każdy kontakt z naszą marką – na lotnisku, w mieście czy w sieci był spójny i czytelny. Dlatego łączymy outdoor, kino i digital, a w tle porządkujemy architekturę marki całej Grupy. Rynek się zmienia, my zmieniamy się razem z nim: jedna wizualna tożsamość, jeden standard jakości dla wszystkich podmiotów z GK PPL. – dodaje Agnieszka Wieczorek, dyrektor biura marketingu i reklamy PPL S.A.
Materiały promocyjne do kampanii przygotowała Agencja Reklamowa AdValue. Za zakup mediów do kampanii odpowiada Biuro Marketingu Polskich Portów Lotniczych. Kampania ma potrwać miesiąc, a swoim zasięgiem obejmie nośniki w największych miastach w Polsce.
Komentarze