Przejdź do treści
Źródło artykułu

Aplikacja mobilna Portu Lotniczego Kraków

Port Lotniczy Kraków opublikował lotniskową aplikację mobilną, w pełni zintegrowaną z systemem informacji lotniskowej. To nowoczesne rozwiązanie mobilne integruje również usługi związane z pasażerskim ruchem lotniczym w Porcie Lotniczym Kraków, publicznym transportem zbiorowym, a także wszelkimi dostępnymi na terenie krakowskiego lotniska udogodnieniami dla pasażerów. Bezpłatna, intuicyjna w obsłudze aplikacja przygotowana została dla użytkowników systemu Android i iOS w dwóch wersjach językowych – polskiej i angielskiej.

Podstawowe informacje
W aplikacji Kraków Airport można znaleźć m.in. interaktywny plan lotniska, system powiadamiania o zmianie statusu rejsu w czasie rzeczywistym czy lokalizator zaparkowanego na lotnisku samochodu. Pasażer – użytkownik aplikacji otrzymuje dostęp do większości usług i udogodnień oferowanych przez krakowskie lotnisko.

Już ponad połowa użytkowników strony internetowej krakowskiego lotniska korzysta z urządzeń mobilnych. – powiedział Radosław Włoszek, p.o. Prezesa Zarządu Portu Lotniczego Kraków. – Szacujemy więc, że wkrótce znaczna część pasażerów preferujących urządzenia mobilne, będzie korzystać z naszej nowej aplikacji – dodał.

  
Strona główna i szczegółowa karta lotu (fot. krakowairport.pl)

Program lojalnościowy
Członkowie programu Kraków Airport Loyalty (KAL) mogą korzystać ze skanera kart lojalnościowych w aplikacji, przechowując je w pamięci swojego urządzenia mobilnego. Wystarczy przy pomocy aplikacji Kraków Airport wyświetlić na ekranie telefonu wprowadzoną kartę KAL i zeskanować ją w jednym ze skanerów kart lojalnościowych. Aplikacja pomoże też zlokalizować skanery na terenie lotniska. System akceptowany jest we wszystkich punktach usługowych, które przystąpiły do programu KAL, w tym w wybranych biurach podróży, sklepach, restauracjach, hotelach, a także w Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie i Teatrze Łaźnia Nowa.

Główne funkcje aplikacji:
•    aktualne rozkłady lotów: odloty/przyloty;
•    tzw. karta lotu czyli pełna informacja dotycząca konkretnego lotu użytkownika;
•    przybliżony czas oczekiwania w kolejce do punktów kontroli bezpieczeństwa;
•    lista „Moje loty” z opcją przeglądania poprzednich lotów z/ do krakowskiego lotniska;
•    bieżące powiadomienia o zmianach statusu lotu w formie komunikatów push;
•    informacje dotyczące możliwości dojazdu na lotnisko różnymi środkami transportu;
•    rozbudowany przewodnik po wszystkich usługach dla pasażerów m.in. restauracje, kawiarnie, sklepy, udogodnienia dla rodzin z dziećmi, procedury bagażowe itp.;
•    interaktywny plan lotniska uwzględniający: terminal pasażerski, terminal VIP, a także wszystkie parkingi Portu Lotniczego Kraków, łącznie z funkcją wskazywania lokalizacji zaparkowanego wcześniej samochodu;
•    skaner kart Kraków Airport Loyalty;
•    klawisze szybkiego połączenia z Call Centre Portu Lotniczego Kraków, obsługą pasażerów niepełnosprawnych (PRM) oraz z Punktem medycznym;
•    formularz ankiety umożliwiający przesłanie anonimowej opinii.

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony