Przejdź do treści
Źródło artykułu

Dzień drugi - zmiany

Druga – czyli przedostania konkurencja za nami! Pamiętacie jak pisaliśmy, że podana wczoraj wzorcowa mapa na dzisiejsza konkurencję zawierała znaczną część morza? Pozwalało to przypuszczać, że gór na drugiej trasie nie będzie. W znacznej części trasy właśnie tak było, gdyż organizatorzy wybrali dziś doliny i tereny nizinne. Zaostrzyło to mocno rywalizację oraz sprawiło, że wyniki zawodników były naprawdę godne podziwu! Michał Wieczorek i Michał Osowski na czasach byli tylko trzy sekundy poza tolerancją na całej trasie! Razem z obserwacją i lądowniami przywieźli 109 pkt karnych. Świetnie poradziła sobie także załoga Bolesław Radomski i Dariusz Lechowski, którzy z czasów przywieźli zaledwie 12 punktów, a razem z obserwacją i lądowaniami uzyskali 142 pkt karne. Krzysztof Wieczorek ze swoim synem Kamilem poleciał za 180 pkt, natomiast Marek Kachaniak i Łukasz Pawlak za 293 pkt. Skrętowicz Krzysztof z Jarosławem Sysio – 410 punktów, Jerzy Markiewicz i Marcin Skalik – 373 punkty karne. Świetnie też radzą sobie Marcin Kwiatosz i Marek Masalski. Przywieźli dziś z trasy 1009 pkt! Pamiętajmy, że są to ich pierwsze zawody tej rangi, a trudny teren niejednego z nas wprawiłby w powietrzu w spore zakłopotanie! Zastanawiacie się być może dlaczego jeszcze nie wspomniano o sławach: Janusz Darocha i Zbigniew Chrząszcz. Polecieli dziś rewelacyjnie … gdyby nie jedna jedyna pomyłka. Takie czasem zdarzają się każdemu z nas. Nawet tym najlepszym. Załoga pomyliła minuty na punkcie zwrotnym. Kosztowało ich to dodatkowych 100 pkt karnych i dało w sumie łączny wynik z dzisiejszej konkurencji w wysokości 177 pkt. Nawet mistrzowie popełniają proste błędy!

Jutro jest ostatnia konkurencja i wszyscy wiemy, że każdy z zawodników pokaże na co go stać!

Jeszcze kilka ciekawostek z trasy. Po drugim punkcie zwrotnym trasa przebiegała przez kilka minut przez uprawy. Zawodnicy mieli parę zdjęć do rozpoznania z uprawami i wszyscy spodziewali się właśnie ich w tym miejscu. Organizatorzy starali się ich przechytrzyć wykładając w uprawach znaki. Tylko nielicznym udało się je odnaleźć – organizatorzy byli górą. Drugim „psikusem” była zamiana, w stosunku do wszystkich poprzednich dni, kręgu po pierwszym lądowaniu. Wszyscy byli przyzwyczajeni, że po „touch and go” wykonuje się lewy krąg do drugiego lądowania. Dziś jednak odwrócono krąg na prawy. Wielu zawodników skręciło z przyzwyczajenia w lewo … kosztowało ich to 200 pkt karnych extra! Na szczęście nikt z naszych zawodników nie popełnił tego błędu.

Wczoraj nie zamieściliśmy wzorcówki ani wyników ze względu na problemy techniczne. Dziś nadrobimy te niedociągnięcia. W menu zawody/ galeria znajdziecie wszystko co niezbędne!
 
Polish Flying Team

Zaglądaj również na stronę mistrzostw: www.wrfc2012castellon.com

Czytaj również:

Rajdowe Mistrzostwa Samolotowe w Hiszpanii

 

 

 

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony