Nowa odsłona magazynu pokładowego LOT-u "Kaleidoscope"

Klasa biznes w Boeingu 787 Dreamliner LOT-u (fot. PLL LOT)

Świętujące swoje 90-lecie Polskie Linie Lotnicze LOT przygotowały nową, odświeżoną formułę magazynu pokładowego „Kaleidoscope", wydawanego przy współpracy z Burda Media Polska Sp. z o.o. Pasażerowie będą mogli przeczytać więcej tekstów o tematyce podróżniczej, kulturalnej, ale również ekologicznej – wszystko w nowej, atrakcyjnej oprawie graficznej.

„Kaleidoscope" to od 40 lat magazyn pokładowy Polskich Linii Lotniczych LOT. Od blisko 10 lat pod skrzydłami Burda Media Polska Sp. z o.o. – wydawnictwa mającego w swoim portfolio czołówkę obecnych na polskim rynku tytułów prasy podróżniczej i lifestylowej, takich jak np.: „National Geographic", „National Geographic Traveler", „Elle" czy „Gala".

Miesięcznik, ukazujący się obecnie w 35-tys. nakładzie znany jest doskonale pasażerom LOT-u oraz gościom jego salonów biznesowych, gdzie tytuł jest bezpłatnie dystrybuowany. Zespół Burdy i polskiego przewoźnika co miesiąc pracuje nad tym, by treści w magazynie były zróżnicowane i atrakcyjne.

Dobierając co miesiąc tematy do „Kaleidoscope", staramy się inspirować naszych czytelników nie tylko do bliższych i dalszych podróży, ale też pokazywać ciekawe osobowości, zjawiska społeczne, kulturalne czy technologiczne. Jednak chcemy się też stale dla Państwa rozwijać, a 90. urodziny LOT-u, z którym współtworzymy ten magazyn, to świetny moment, by nieco unowocześnić szatę graficzną magazynu i zaproponować nowości. Mam nadzieję zatem, że odświeżona formuła pisma sprawi, że nie będą się Państwo z nami nudzić – mówi Agnieszka Franus, redaktor naczelna „Kaleidoscope", wydawnictwo Burda Media Polska Sp. z o.o.

Do znanych i cenionych przez pasażerów działów jak m.in.: Inspiracje, Podróż życia, Dlaczego?, Kultura, Biznes, Moja Polska – od września dołączyła rubryka Ekologia.

Świat się zmienia, a LOT – będąc nowoczesną linią lotniczą, jednym z najdynamiczniej rozwijających się przewoźników w Europie Środkowej i Wschodniej za tymi zmianami podąża. W naszym wyjątkowym roku – 90. urodzin zdecydowaliśmy się zmienić papier magazynu – bez utraty na jego jakości – na bardziej ekologiczny, zaproponować nową rubrykę Ekologia i zwiększyć liczbę tekstów podróżniczych. Ale to nie wszystko. W części LOT Info Pasażerowie znajdą m.in. udoskonaloną mapę połączeń i odświeżoną oprawę działów – mówi Jakub Piotr Panek, koordynator „Kaleidoscope", Polskie Linie Lotnicze LOT.

„Kaleidoscope" oprócz bardzo przychylnych opinii pasażerów, ma na koncie sporo nagród – m.in.: Nagrodę Polskiego Stowarzyszenia Dziennikarzy Naukowych (2011 r.), I miejsce w konkursie Biuletynów Firmowych Agape (2015 r.), Szpaltę Roku (2017 r.), Złoto Power of Content Marketing Awards (2017 r.), Nagrodę Główną – Luksusowa Marka Roku (2018 r.) i Nagrodę Główną w Plebiscycie Optymistyczna Firma (2019 r.).

Magazyn jest dostępny na pokładach samolotów Polskich Linii Lotniczych LOT, w salonach biznesowych LOT-u „Polonez" i „Mazurek" na Lotnisku Chopina oraz w salonie biznesowym LOT-u w Budapeszcie, a także online na stronie: www.lot.com/pl/pl/magazyn-pokladowy-kaleidoscope.

Źródło: PLL LOT
comments powered by Disqus