System wizji syntetycznej na wyposażeniu tłokowych modeli Beechcrafta
System Wizji Syntetycznej (SVT) firmy Garmin oraz inne udoskonalenia awioniki, w tym system ADS-B (Automatic Dependant Surveillance Broadcast - prezentacja sytuacji ruchowej w czasie rzeczywistym), znajdą się w najbliższym czasie w wyposażeniu standardowym tłokowych samolotów typu Beechcraft Bonanza i Baron.
Po otrzymaniu uzupełniających certyfikatów typu obejmujących oba modele, dodatkowy osprzęt zostanie wprowadzony do procesu produkcji do końca sierpnia. Zmiany będą dostępne również jako opcja przy modernizacji samolotów wyposażonych w WAAS-G1000 (WAAS - amerykański satelitarny system wspomagający NAVSTAR-GPS) za pośrednictwem należących do Hawker Beechcraft centrów serwisowych.
SVT będzie montowany w centralnej części rozszerzonego panelu instrumentów pokładowych. Przy użyciu zaawansowanego modelowania grafiki, system dostarcza obrazy 3-D z bazy danych ostrzegania o przeszkodach terenowych, w tym m.in. wizualizacje powierzchni, obiektów wodnych, portów lotniczych, przeszkód i ruchu.
Dodatkowe urządzenia dodane do standardowej listy wyposażenia Barona i Bonanzy obejmują GTS 820 Traffic System wraz z transponderem GTX 33ES Mode-S, zaktualizowany wielofunkcyjny wyświetlacz GDU 104X oraz współpracujące z satelitarnym radiem XM systemy GRC10 i GRT10.
Dzięki nowemu wyposażeniu piloci będą mogli pobierać i składać plany lotu poprzez serwisy takie jak Seattle Avionics Voyager, Jeppesen FliteStar i flightplan.com. Dodatkowo istnieje możliwość zapisywania wszystkich danych na kartach SD. Więcej informacji na stronie: HawkerBeechcraft.com
Tłumaczenie z GaNews
Po otrzymaniu uzupełniających certyfikatów typu obejmujących oba modele, dodatkowy osprzęt zostanie wprowadzony do procesu produkcji do końca sierpnia. Zmiany będą dostępne również jako opcja przy modernizacji samolotów wyposażonych w WAAS-G1000 (WAAS - amerykański satelitarny system wspomagający NAVSTAR-GPS) za pośrednictwem należących do Hawker Beechcraft centrów serwisowych.
SVT będzie montowany w centralnej części rozszerzonego panelu instrumentów pokładowych. Przy użyciu zaawansowanego modelowania grafiki, system dostarcza obrazy 3-D z bazy danych ostrzegania o przeszkodach terenowych, w tym m.in. wizualizacje powierzchni, obiektów wodnych, portów lotniczych, przeszkód i ruchu.
Dodatkowe urządzenia dodane do standardowej listy wyposażenia Barona i Bonanzy obejmują GTS 820 Traffic System wraz z transponderem GTX 33ES Mode-S, zaktualizowany wielofunkcyjny wyświetlacz GDU 104X oraz współpracujące z satelitarnym radiem XM systemy GRC10 i GRT10.
Dzięki nowemu wyposażeniu piloci będą mogli pobierać i składać plany lotu poprzez serwisy takie jak Seattle Avionics Voyager, Jeppesen FliteStar i flightplan.com. Dodatkowo istnieje możliwość zapisywania wszystkich danych na kartach SD. Więcej informacji na stronie: HawkerBeechcraft.com
Tłumaczenie z GaNews



Źródło artykułu
Komentarze