Przejdź do treści
Źródło artykułu

10 głównych błędów przy wykonywaniu okablowania samolotu

Firma Vertical Power udostępniła bezpłatnie 12-stronicowy dokument pod tytułem "10 głównych błędów przy wykonywaniu okablowania samolotu." Publikacja przeznaczona jest dla osób, które chcą uniknąć typowych błędów w okablowaniu składanej własnymi siłami konstrukcji.

„W przeciągu ostatnich kilku lat rozmawialiśmy z setkami osób, które montowały zestawy do samodzielnego złożenia i wyciągnęliśmy z tego wiele wniosków dotyczących instalacji elektrycznej", powiedział Marc Ausman, prezes Vertical Power Inc. "Wygląda na to, że istnieją kluczowe zagadnienia, co do których budowniczowie mają wiele pytań. Staraliśmy się odnieść do tych kwestii w krótkim i łatwym do czytania opracowaniu," dodał.

Dokument w prosty sposób przedstawia jak zaplanować prace przy instalacji elektrycznej w samolocie i zawiera wskazówki dotyczące zarówno tradycyjnego montażu okablowania, jak i przy użyciu nowoczesnego systemu Vertical Power.

W opracowaniu została poruszona m.in. kwestia działania podstawowego systemu elektrycznego, pierwszych kroków, które należy powziąć przy rozpoczęciu okablowaniu samolotu, najbardziej typowych błędów przy pracach tego typu, zastosowania odpowiednich narzędzi oraz zagadnień dotyczących różnych rodzajów styczników i schematów ich połączeń.

Cały dokument można znaleźć tutaj

Więcej informacji na stronie: VerticalPower.com

Tłumaczenie z GA News


FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony