Stanowisko KTL AOPA Poland w sprawie TSA 25

TSA25, źródło: amc.pansa.pl

11 stycznia KTL AOPA Poland, przekazało do Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej stanowisko stowarzyszenia, w sprawie strefy TSA 25. Pismo którego treść publikujemy poniżej, jest odpowiedzią na zaproszenie do konsultacji społecznych, przesłane przez PAŻP w grudniu 2009 roku.



 

Źródło: KTL AOPA Poland
comments powered by Disqus

Komentarze

Obserwując wypowiedzi internautów świadczące o głębokiej wiedzy i praktyce lotniczej, KTL AOPA Poland zaprasza permanentnie lotników (nie anonimowych) do wstąpienia w szeregi naszego stowarzyszenia i do prac związanych między innymi z proponowanymi zmianami struktur przestrzeni powietrznej, nowelizacją Ustawy Prawo Lotnicze, oraz innymi ważnymi zagadnieniami, w których bierzemy czynny udział. Jesteśmy przekonani, że wasze merytoryczne propozycje potrafią wypracować wspólne stanowisko wobec nie zawsze będących w interesie cywilnego środowiska lotniczego propozycji zmian. Nie mamy monopolu na wiedzę lotniczą mimo, że w wiekszości prac uczestniczą piloci-instruktorzy, oraz inni fachowcy z dużym doświadczeniem w dziedzinie awiacji. Jednak mamy nadzieję, że praca którą wykonujemy skutkuje i skutkować będzie konkretnymi efektami korzystnymi dla General Aviation w Polsce. Internet jest dobrem poblicznym, w którym wolno wypowiadać się każdemu ale prosimy pamiętać, że nieprzemyślane wypowiedzi wzbudzać mogą jedynie uśmiech i tak szerokiego grona przeciwników naszego środowiska. Oczekujemy przemyślanych i merytorycznych wypowiedzi, wszak gramy w jednej drużynie.

"Albo się ludzie będą z Ciebie śmiali albo będą się Ciebie bali"
Płk. Michał Wołodyjowski (Potop - H.Sienkiewicz)

Całemu Środowisku GA w Polsce Życzymy Wszystkiego Najlepszego w Nowym 2010 Roku.

Zarząd KTL AOPA Poland.

A może AOPA spróbowałaby sił z ULC-em i MI w sprawie strefy R12. Rozwodzą się nad malutką TSA25,a wiadomo że bardziej wszystkim latającym z/do Babic zależy na bezkolizyjnym lataniu na kierunkach EPBC-WAR-EPBC. Na ten temat jakoś cicho. Czekamy na publikacje pism jakie AOPA wymienia z w/w instytucjami.

Na cessnie aerobat robisz pełna zwitke korka...

Ciekawe kto to robi i jak często i to właśnie w TSA25?

Jak chcą kręcić akrobację na Extrze w TSA25 to niech lecą nad Chrcynno, a nie nad dachami przy obecnej lokalizacji strefy w rejonie Izabelina. A z tego co wiem to przeciągnięcia w lotach szkolnych (samoloty) robi się na 2000 ft.

Tyle że 500 metrów to 1640 ft. Jeżeli przy przeciągnięciu "wejdzie" w korek możesz nie wyprowadzić na 350 ft. Oczywiście można być wyżej, ale w tej strefie 3000ft to było max co udawało się dostać. Z drugiej strony strefy takie maję sens bycia tylko blisko lotniska. Bez sensu jest dolot do strefy (30 min w dwie strony) po to żeby wykonać zadanie które trwa 15 min. Za parę lat w Chrcynnie też może być kocioł z powodu Modlina i raczej nikt nie zgodzi się tam na jakieś TSA.

Pokaż mi samolot na którym ćwiczysz przeciągnięcie z wejściem w korek i robisz całą zwitkę - na pewno nie na "Ceśce".

Krótko i na temat. Btw. w PAŻP pracuje klikudziesięciu latających ludzi - można było się u siebie spytać.

bardzo dobrze napisane. w pełni popieram takie stanowisko AOPA.