Lubelskie będzie promować się na lotniskach i w samolotach
Akcję promocyjną zrealizuje Port Lotniczy Lublin, który był jedyną firmą, jaka zgłosiła się do przetargu ogłoszonego przez Urząd Marszałkowski. Kampania miała ruszyć na początku marca, ale te plany pokrzyżowało zamieszanie związane z planowaną likwidacją linii lotniczych Eurolot. Przewoźnik z końcem lutego zawiesił loty z Lublina do Mediolanu i Gdańska.
– Podjęliśmy decyzję, że zamiast w Mediolanie, będziemy promować się w Dublinie (od października Ryanair przywróci połączenia do stolicy Irlandii). W tej sytuacji zrezygnowaliśmy natomiast z reklam na terenie krajowych portów lotniczych – mówi Dariusz Donica, dyrektor Departamentu Promocji i Turystyki w Urzędzie Marszałkowskim.
W związku z tym wartość zlecenia będzie mniejsza, niż wcześniej zakładano. Zamiast 2 mln zł kampania pochłonie 1 mln 815 tys. zł. Zgodnie z wcześniejszymi planami reklamy regionu pojawią się także we Frankfurcie, Oslo i Sztokholmie.
Czytaj całość artykułu na stronie www.dziennikwschodni.pl
Komentarze