Przejdź do treści
Źródło artykułu

Bell Helicopter skraca nazwę i przechodzi rebranding

Bell Helicopter skrócił nazwę do “Bell”, a także odświeżył swoją identyfikację wizualną, wraz z logotypem. Przekształcenia są związane z uaktualnioną oraz poszerzoną wizją rozwoju firmy w nadchodzących latach. Cały proces będzie trwać do końca przyszłego roku.

Bell w nowej misji i wizji w większym stopniu postawił akcent na szerzej rozumiane innowacje, a także „customer experience”. Między innymi w wyniku tego poszerzenia samopostrzegania zrezygnowano z członu „Helicopter” w nazwie.

„Bell od zawsze był czymś więcej niż wyłącznie producentem helikopterów. Nasz zespół przez ostatnie 80 lat skupiał się na pokonywaniu kolejnych barier i ograniczeń w lotnictwie, a nowa identyfikacja wizualna teraz w pełni oddaje ducha tego czym się zajmowaliśmy i zajmujemy”, powiedział Prezes i CEO Bell Mitch Snyder. „Nowe logo uchwyciło naszego ducha innowacyjności, nie umniejszając jednocześnie znaczenia naszej głównej misji, jaką jest dostarczania naszym klientom bezpiecznych i niezrównanych śmigłowców”, dodaje.

Najbardziej zauważalną zmianą, oprócz nazwy, jest nowe logo. Poprzez ikonę ważki Bell chciał podkreślić swoje ciągłe doskonalenie w dziedzinie lotnictwa. Zastosowanie symbolu tarczy podkreśla jakość i niezawodność dostarczanych rozwiązań oraz nieskazitelną reputację firmy. "Ważka może wystartować i wylądować tam, gdzie chce, lata szybko i sprawnie w dowolnym kierunku, i ile chce. Jednym słowem - reprezentuje mistrzostwo w locie, czyli coś do czego dąży Bell”, dodał Snyder.

Bell zaprojektował i przeprowadził rebranding przy współpracy z międzynarodową agencją FutureBrand Proces, który rozpoczął się latem 2017 r., pomógł ponownie skoncentrować komunikację firmy na tym, co dokładniej odzwierciedla to w jaki sposób Bell i jego pracownicy funkcjonują tworząc kolejne rozwiązania i produkty. Aktualny rebranding Bell jest pierwszym od 1960 roku, kiedy to Textron Inc. Kupił firmę Bell Aircraft Corporation, z której następnie wydzielony został Bell Helicopter.

"Rebranding to nie tylko zmiana logo. Zdecydowaliśmy się na ten proces ponieważ postrzegamy siebie jako technologicznych pionierów. Wierzymy, że nowa identyfikacja wizualna ucieleśnia ideę, że jesteśmy w stanie sprawić, że transport powietrzny stanie się powszechną normą”, powiedział Snyder.

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony