Nowa dyrektywa zdatności do lotu na elektryczne pompy paliwa
8 września FAA wydała dyrektywę zdatności do lotu, wymagającą kontroli/wymiany elektrycznych pomp paliwowych w silnikach Bombardier-Rotax serii 912 F i 912 S. FAA ustaliła, że nadmierne ciśnienie paliwa może spowodować awarię silnika lub wyciek paliwa. FAA stwierdziła, że silniki wykorzystujące pompy są przeważnie instalowane w samolotach Diamond, ale też innych. Od daty wejścia w życie niniejszej dyrektywy, właściciele muszą usunąć, i nie mają prawa instalować, pompy paliwowe z numerami seryjnymi 892230, 892232, 892235, 892236, 892540 lub 892545, przy następnym przeglądzie bądź w ciągu najbliższych 25 godzin pracy silnika, którekolwiek nastąpi szybciej. Wymagane części mają kosztować około 650 dolarów.
Aby uzyskać więcej informacji, pobierz dyrektywę



Komentarze