Przejdź do treści
Źródło artykułu

Wystawa statyczna AIR SHOW 2018: największa w historii

Tegoroczne AIR SHOW było wyjątkowe pod względem atrakcji, które organizatorzy zapewnili widzom "na ziemi". Do wystawy statycznej samolotów i śmigłowców włączono bardzo bogatą prezentację sprzętu będącego na wyposażeniu Sił Zbrojnych RP. Widzów przyciągały nie tylko piękne pokazy w powietrzu, ale również wystawa przemysłu obronnego i lotniczego.

Dotknąć wojska

Wystawa statyczna cieszyła się bardzo dużym powodzeniem wśród miłośników wojska. Z pewnością była to jedna z nielicznych okazji, żeby zobaczyć z bliska nowoczesny sprzęt wojskowy, mieć możliwość fotografowania oraz nawiązania bezpośredniego kontaktu z żołnierzami go obsługującymi. W Radomiu każdy fan wojskowości mógł naocznie przekonać się jak bardzo zmieniło się uzbrojenie Wojska Polskiego.


Co poza sprzętem wojska?

Szczególne zainteresowanie publiczności wzbudził sprzęt i uzbrojenie wystawione na stoisku firm wchodzących w skład Polskiej Grupy Zbrojeniowej. PGZ był partnerem strategicznym tegorocznego AIR SHOW w Radomiu. Na wystawie statycznej zaprezentowano: KTO Rosomak, czołgi Leopard 2A5 i PT-91, pojazdy typu HMMVW, stacje radiolokacyjne i wyrzutnie rakiet, roboty i zestawy nurkowe, bezzałogowe pojazdy podwodne, wyposażenie jednostek specjalnych oraz Wojsk Obrony Terytorialnej.


Przemysł wsparł AIR SHOW

AIR SHOW 2018 planowane z niezwykłym rozmachem, nie byłyby możliwe do zrealizowania bez wsparcia parterów, zwłaszcza sponsorów strategicznych: PGZ, BGK i PKN Orlen.  W najbardziej prestiżowe wydarzenie lotnicze w Polsce zaangażowało się także wiele innych firm: Grupa WB, Lockheed Martin, Leonardo Aircraft i PZL Świdnik, PZL Warszawa Okęcie, Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych, Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, Agencja Mienia Wojskowego, LS Airport Services i LS Technics, Hyundai - oficjalny Partner Samochodowy AIR SHOW 2018, LOT AMS, Northrop Grumman, Instytut Techniczny Wojsk Lotniczych, Wojskowe Przedsiębiorstwo Handlowe i Wojskowy Inspektorat Techniczny Uzbrojenia. Organizatorzy podjęli współpracę ze znanymi markami jak: Coca-Cola, Tyskie i Red Bull oraz Buskowianka.

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony