Posiadamy w sprzedaży samoloty szkoleniowe typu Cessna 150/152
1. Cessna F152 45.000,00
rok produkcji 1980 - ważność ARC – 19.05.2012
nalot całkowity: 8495,9
wyposażenie:
- VOR - ADF R546E - Intercom Soft Comm - COMM/NAV KX 175B TSO
silnik (do remontu)
Lycoming O-235-L2C - nalot całkowity: 4794,4
nalot po naprawie głównej: 2118,0 - ostatnia naprawa główna – b.d.
śmigło (potrzebny zakup)
-----------------------------------------------------------------------
2. Cessna F152 64.000,00
rok produkcji 1984 - ważność ARC – 24.05.2012
nalot całkowity: 12914,2
wyposażenie:
- VOR - NAV/COMM KX 155 TSO - ADF KR 87 TSO - transponder KT76A
silnik (do remontu)
Lycoming O-235-L2C - nalot całkowity: 12402,4
nalot po naprawie głównej: 2400,0 - ostatnia naprawa główna - 05.11.2008
śmigło
Sensenich 72CKS6-0-54 - nalot po naprawie głównej: 1474,0
ostatnia naprawa główna – 04.10.2006
-----------------------------------------------------------------------
3. Cessna F150K 68.000,00
rok produkcji 1970 - ważność ARC – 05.09.2013
nalot całkowity: 9323,8
wyposażenie:
- VOR, - COMM/NAV KX170BE, - NAV Becker 200, - transponder NARCO
silnik
Rolls-Royce O-200-A - nalot całkowity: 9323,8
nalot po naprawie głównej: 1352,6 - ostatnia naprawa główna: 26.08.2004
śmigło
McCauley OCM 6948 1A 102 - nalot po naprawie głównej: 24
ostatnia naprawa główna: 31.08.2012
-----------------------------------------------------------------------
4. Cessna F150J 76.000,00
rok produkcji 1969 - ważność ARC - 23.08.2013
nalot całkowity: 9518,6
wyposażenie:
- VOR, - NAV/COMM King KX145, - intercom SPA-400 TSO, - transponder King KT76A
silnik
Continental O-200-A - nalot całkowity: 4322,0
nalot po naprawie głównej: 1030,5 - ostatnia naprawa główna: 24.04.2009
śmigło
McCauley 1A102 OCM 6948 - nalot po naprawie głównej: 964,3
ostatnia naprawa główna: 26.06.2007
-----------------------------------------------------------------------
UWAGA ! Wszystkie samoloty znajdują się w ciągłej eksploatacji i są obsługiwane przez organizację PART-145 oraz zarządzane przez CAMO M/G.