SKYLANE TOWMASTER ekonomiczna holówka do MTOM 750kg
SKYLANE TOW – to bezkompromisowa wydajność holówki, łatwość obsługi UL, oraz przyjemność latania - zawarte w jednym klasycznym kształcie, nieodparcie przypominającym klasyczną małą Cessnę
Jednak inaczej niż u starszej ciotki, SKYLANE UL napędzany jest silnikiem Rotax 912ULS o mocy 100KM, co przy masie własnej wynoszącej jedynie 275 kg oraz znacznie lepszych niż u pierwowzoru właściwościach aerodynamicznych oznacza, że stosunek mocy do masy jest taki jak np. w Lamborgini Diablo. Myślałeś kiedyś, żeby pojechać na holu za Diablo? Dziś puść wodze fantazji !! Faktycznie, jest to jeden z najsprawniejszych ultralekkich holowniczych samolotów na rynku.
SKYLANE UL TOW generuje znaczące oszczędności w budżecie, dlatego chętnie wykorzystywany jest nie tylko w Czechach, ale w całej Europie. W Skandynawii także w wersji hydroplan.
Towmastery regularnie stają na starcie szybowcowym w Opolu, Wrocławiu, Lubinie czy Jeleniej Górze. Ale najbardziej dumni jesteśmy, że na wybór SKYLANE TOWMASTER zdecydowały się najlepsze ośrodki szybowcowe w Polsce - m.in. Leszno, Lisie Kąty, czy Łososina.
Sprawdź go i Ty!
SKYLANE UL TOW wyposażony jest standardowo m.in. w kamerę pozwalającą na obserwację szybowca za samolotem, a dla bezpieczeństwa pilota w spadochronowy system ratunkowy BRS
Na tablicy przyrządów oprócz standardowego „sześciopaka” znajdziemy m.in. radiostację KRT2, czy system GPS Garmin 660. Dwa wysokościomierze ułatwiają stałą kontrolę wysokości QFE i QNH.
Samolot wyposażony jest także w elektryczną pompę paliwa, termostat wraz z dodatkową chłodnicą oleju, oraz dodatkową chłodnicę wody. Śmigło dwu lub trzyłopatowe, wydajne ogrzewanie, oraz równie wydajna wentylacja. Czego chcieć więcej? Może doskonałej widoczności z kabiny, która w górnopłatach nie jest tak oczywista. W przypadku SKYLANE zapewniana jest ona przez dodatkowe oszklenie nad głową i za plecami pilota. Uzyskujemy w ten sposób połączenie komfortu ochrony przed nadmiarem słońca oraz świetnego oglądu przestrzeni wokół samolotu. Holowanie w gęstym ruchu nadlotniskowym nabiera nowego wymiaru.
Całość dopełniają koła podwozia o większej średnicy (bez osłony), pozwalające na łatwe operowanie z lotnisk trawiastych,
Dodajmy do tego niesamowite właściwości:
- długość rozbiegu w załodze jednoosobowej: 65 m
- długość rozbiegu w załodze dwuosobowej: 85 m
- start na przeszkodę (15m) załoga solo: 150 m
- start na przeszkodę (15 m) załoga dwuosobowa: 170 m
SKYLANE UL TOW bezpiecznie i z powodzeniem holuje zarówno szybowce lekkie, jak i dwustery, również z wodą. Maksymalna masa szybowca holowanego wynosi 750 kg.
Średnia prędkość wznoszenia z szybowcem wynosi 2,5 - 3 m/s.
Maksymalne wznoszenie samolotu wynosi 10 m/s.
UL SKYLANE TOWMASTER w czerwcu 2021 r. wziął udział w ustanowieniu Rekordu Świata Guinessa. Lecący za SKYLANE szybowiec wykonał podczas holu 200 beczek.
Tym samym udowodnił, że Towmaster zapewnia zarówno doskonałe parametry wznoszenia, jak i bezpieczną prędkość holowania.
SKLYLANE to niezwykła moc w niepozornych kształtach, oraz oszczędności w Twoim budżecie.
Pomyśl o kolejnym sezonie i już dziś zamów samolot w wersji do holowania za 119.110,- EUR netto.
Wyłącznym przedstawicielem producenta (Airlony CZ) jest SKYDEALER sp z o.o.
Zapraszamy do współpracy.
info@vipersd4.pl
tel 501 464 321