Przejdź do treści
Państwowa Komisja Badania Wypadków Lotniczych
Źródło artykułu

II marcowe posiedzenie PKBWL

Przedstawiamy raporty Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych z zakończonych badań poniższych zdarzeń:

• 448/12 (PI, 17.05.2012 r., FIR SOFIA). Dotyczy: Dekompresji w kabinie samolotu A320 w locie na wysokości przelotowej FL 370. Informacja o zdarzeniu 448/12

• 504/11 (W, 24.05.2011 r., Wincentów k. Góry Kalwarii). Dotyczy: Przyziemienia na przednią goleń ze zbyt dużą prędkością lądowania, gwałtownego wyhamowania samolotu Virus SW, a w końcowej fazie kapotażu. Informacja o zdarzeniu 504/11

• 733/11 (W, 28.06.2011 r., Ruda, powiat krotoszyński). Dotyczy: Lądowania z przelotem. Przeszkody terenowej na końcu dobiegu szybowca SZD-48-3 Jantar Std 3. Informacja o zdarzeniu 733/11

• 2064/17 (I, 11.08.2017 r., EPPO). Dotyczy: Lądowania samolotu A320 w czasie obowiązywania lokalnych restrykcji hałasowych dotyczących wykonywania operacji w godzinach 21.00-05.00 (20.00–04.00 czasu letniego) UTC. Informacja o zdarzeniu 2064/17

• 2649/16 (I, 07.10.2016 r., EPBC). Dotyczy: Zużycia eksploatacyjnego paska napędowego klimatyzacji w śmigłowcu EC 130 T2, w wyniku którego doszło do uszkodzenia paska napędowego pompy hydraulicznej. Informacja o zdarzeniu 2649/16

• 2893/17 (I, 24.10.2017 r., EPMO). Dotyczy: Załoga samolotu B738 nie posiadała informacji o zmianie NOTAM-u na lotnisku lądowania Modlin. Informacja o zdarzeniu 2893/17

• 3126/17 (I, 21.11.2017 r., Lotnisko Londyn-Stansted (EGSS)). Dotyczy: Stwierdzenia braku wychyleń steru kierunku w samolocie SAAB-340 po odblokowaniu sterów „gust lock”. Informacja o zdarzeniu 3126/17

Publikowane materiały pochodzą ze strony Ministerstwa Infrastruktury i Budownictwa (link)

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony