Przejdź do treści
Źródło artykułu

Piper rozwija globalną sieć sprzedaży

Firma Piper Aircraft znacznie zwiększyła dynamikę sprzedaży swoich produktów na całym świecie, czego główną zasługą była bezprecedensowa rozbudowa sieci dealerów przeprowadzona w latach 2011-2012. "Tylko w ciągu ostatnich dwóch lat Piper zwiększył liczbę dealerów i agentów sprzedaży w kilkunastu krajach i teraz są oni zlokalizowani na każdym kontynencie, gdzie tylko istnieje potencjał aby sprzedawać nowe samoloty", powiedział Drew McEwen, szef Pipera ds. globalnej sprzedaży i rozwoju biznesu.

Ogólnie, Piper posiada 22 dealerów na kontynencie amerykańskim obejmujących swoim zasięgiem USA i 15 innych krajów Ameryki Północnej, Środkowej i Południowej. Firma posiada również 18 przedstawicieli handlowych zapewniających swoje usługi w 42 uprzemysłowionych krajach w pozostałych częściach świata. Ponadto, 50 autoryzowanych centrów serwisowych Piper zostało zatwierdzonych przez firmę do obsługi samolotów Piper w obu Amerykach, a kolejne 30 w innych miejscach globu.

"Naszym zamiarem jest zapewnić usługi i serwis w każdym kraju, gdzie lokalna gospodarka może korzystać z naszej ekonomicznej linii samolotów M-Class, Twin-Class oraz Trainer Class", wyjaśniał McEwen. "Z dynamicznie wzrastającą potrzebą szkolenia nowych pilotów w rejonie Azji-Pacyfiku firma Piper Aircraft przenosi tam wszystkie zalety naszego jednosilnikowego i dwusilnikowego samolotu szkoleniowego, dzięki którym będzie tam możliwe spełnienie i realizowanie istotnych wymogów szkolenia pilotażowego".

Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.piper.com

FacebookTwitterWykop
Źródło artykułu

Nasze strony