Piper rozwija globalną sieć sprzedaży
Firma Piper Aircraft znacznie zwiększyła dynamikę sprzedaży swoich produktów na całym świecie, czego główną zasługą była bezprecedensowa rozbudowa sieci dealerów przeprowadzona w latach 2011-2012. "Tylko w ciągu ostatnich dwóch lat Piper zwiększył liczbę dealerów i agentów sprzedaży w kilkunastu krajach i teraz są oni zlokalizowani na każdym kontynencie, gdzie tylko istnieje potencjał aby sprzedawać nowe samoloty", powiedział Drew McEwen, szef Pipera ds. globalnej sprzedaży i rozwoju biznesu.
Ogólnie, Piper posiada 22 dealerów na kontynencie amerykańskim obejmujących swoim zasięgiem USA i 15 innych krajów Ameryki Północnej, Środkowej i Południowej. Firma posiada również 18 przedstawicieli handlowych zapewniających swoje usługi w 42 uprzemysłowionych krajach w pozostałych częściach świata. Ponadto, 50 autoryzowanych centrów serwisowych Piper zostało zatwierdzonych przez firmę do obsługi samolotów Piper w obu Amerykach, a kolejne 30 w innych miejscach globu.
"Naszym zamiarem jest zapewnić usługi i serwis w każdym kraju, gdzie lokalna gospodarka może korzystać z naszej ekonomicznej linii samolotów M-Class, Twin-Class oraz Trainer Class", wyjaśniał McEwen. "Z dynamicznie wzrastającą potrzebą szkolenia nowych pilotów w rejonie Azji-Pacyfiku firma Piper Aircraft przenosi tam wszystkie zalety naszego jednosilnikowego i dwusilnikowego samolotu szkoleniowego, dzięki którym będzie tam możliwe spełnienie i realizowanie istotnych wymogów szkolenia pilotażowego".
Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.piper.com
Komentarze